סוף לזלזול: האברך האשדודי שישפר עבורכם את השירות בקווי התח"צ לירושלים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('96a25447-9750-4794-9042-dc95648e01cc','/dyncontent/2024/9/9/6831de30-171f-4ef6-bbce-e47b4a118465.jpg',18434,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('96a25447-9750-4794-9042-dc95648e01cc','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('96a25447-9750-4794-9042-dc95648e01cc','/dyncontent/2024/9/29/d8a27f1b-44b0-407b-97fc-2e6a01c4c566.gif',18529,'פלמ\"ח אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('96a25447-9750-4794-9042-dc95648e01cc','/dyncontent/2024/8/21/75bf3ec7-9d88-483f-8a21-5ba6c45ad8ef.jpg',18244,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('96a25447-9750-4794-9042-dc95648e01cc','/dyncontent/2024/11/7/0b4764eb-7a24-435a-8054-7351e5744d6a.jpg',18510,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15]]);})

אחרי שחווה פעמים רבות עיכובים, איחורים ודילוגים מתסכלים, החליט שלמה, תושב העיר, לעשות סוף לזלזול של 'אגד' בנוסעיה החרדים: הקו שהוא מפעיל ירכז את התביעות ויביא לשינוי. איך זה יקרה? כל הפרטים

צילום: באדיבות המצלם

עושים סוף לזלזול של 'אגד' בנוסעים החרדים: לאחר שחווה איחורים מתסכלים, דילוגים והמתנות עד בוש לקווי 'אגד' לירושלים, החליט שלמה, תושב העיר, לעשות מעשה.

הוא יזם הפעלת קו מיוחד שירכז את התביעות, כאשר תוכניתו היתה להגיע למספר של 400 תביעות ובכך להביא לשיפור השירות. בינתיים המספרים כבר גבוהים בהרבה, והשירות המיוחל שאנו נכספים לו, כך נקווה, יקרה בקרוב.

הבשורה על הפעלת הקו המיוחד (שמספרו, חשוב לרשום, הוא: 0733454030) פורסמה לפני כשבוע ומאז הידיעה מכה גלים.

נראה שאין נושא שמציק לתושבי אשדוד, יותר מאשר השירות הלקוי בקווי 'אגד' לירושלים, מה שהופך כל נסיעה לסיוט.

כזכור, ב'אשדודס' התיאורים של הנוסעים שבס"ה מבקשים להגיע לירושלים ללימודים, לפגישה או לחתונה, ומגלים שהם נאלצים להישאר בבית לאחר שהאוטובוס לא הגיע או איחר משמעותית, הובאו כמה פעמים, אך נראה היה שלתלונות הללו לא יהיה סוף.

גם דיווח על פעילות של 'זכותך' למען תושבי אשדוד פורסם באתר, אך נראה היה כי ניאלץ להתרגל למצב האבסורדי, שבו חברת תח"צ מרשה לעצמה להתעלל – פשוט כך – בנוסעיה הרבים. אך נראה שכעת משהו קורה סוף סוף.

 

זמן רב לחשוב

האיש, שלמה שמו (לבקשתו שם המשפחה שמור במערכת), הוא צעיר אשדודי שחווה פעם אחר פעם מקרים שאותם הוא מגדיר כ'התעללות בנוסעים'. הקש ששבר את גב הגמל היה לדבריו לפני כחודש, אז הוא חש כי החברה הגדישה את הסאה.

היה זה כאשר הוא מצא את עצמו ממתין במשך כחצי שעה באוטובוס לוהט, שחנה ליד מחלף שורש בדרך לירושלים, רק משום שבחברה בחרו לשלוח פקח שיבצע את התיקוף וזאת על חשבון זמנם של הנוסעים.

"היה זה לאחר שכבר המתנו זמן רב, ציבור גדול של נוסעים ובהם קשישים וילדים, עד שהאוטובוס הגיע. אך לאחר שהוא כבר הגיע ויצא סוף סוף לירושלים הוא עצר בשורש, כשהנהג מסרב להמשיך ומודיע שעד שהפקח לא יגיע ויבצע את התיקוף – לא נוסעים".

הנוסעים התחננו אליו שיסע, טענו כי החוק אוסר על האוטובוס לעצור אלא עליו לבצע את התיקוף תוך כדי נסיעה, אך דבר לא הועיל. הנהג התבצר בסירובו. רק לאחר זמן ממושך הוא יצא לדרכו והגיע ליעדו באיחור שגרתי, אך בשביל שלמה הסיפור הזה היה אחד יותר מידי.

"היה לי אז הרבה זמן לחשוב, ואז החלטתי" הוא מספר. "ההתנהלות הזו לא תוכל להימשך יותר".

מה שהוא עשה, היה לאמץ את המודל הערדי. גם בערד, הוא מספר, חוו התושבים יחס דומה. הם התמודדו עם מצוקת תח"צ קשה, אך ביוזמה של אחד התושבים הם התארגנו והגישו מאות תביעות למשרד התחבורה, כאשר בסופו של התהליך המשרד התערב. היום תושבי ערד נהנים משירות משופר, שהתרחש לאחר שהתווספו להם לא פחות מ54 אוטובוסים.

את המודל הזה, הוא הודיע, הוא יפעיל באשדוד.

מאות תלונות

כך קם ויצא לדרכו המבצע שבמסגרתו נקראים תושבי אשדוד שחוו תקלה בשירותיה של אגד בקווי ירושלים (450,451,459) להשאיר פרטים בקו. הקו מוביל למערכת ידידותית, שבה אתם מתבקשים להשאיר את פרטיכם ואת פרטי התלונה, כשהמטרה הייתה להגיע ל400 תלונות כשכך ניתן להניע מהלך שיחייב את משרד התחבורה להיכנס לעובי הקורה.

בסופו של דבר, מיד לאחר שהבשורה עלתה לאוויר, הוצף הקו בשיחות נכנסות והיום מספר התלונות שכבר נקלטו במערכת עומד על יותר מ600, כאשר מאות תלונות נוספות בהליך עדכון מתקדם. הדבר רק מוכיח על תיסכולם הגבוה של תושבי אשדוד, שעד כה נהנו מרמת שירות זוועתית, והם מייחלים ליום שבו הם יהנו מרמת שירות מתבקשת כפי שמגיע להם – גם ובעיקר בקווי ירושלים.

אם גם אתם מבקשים לתרום את תרומתכם לשיפור השירות, הזדרזו והשאירו פרטים בקו, כשכך תועילו לעצמכם אך בעיקר לכלל נוסעי התח"צ. בתקופה הקרובה, כידוע, אמור הקו לירושלים לעבור לידיו של מפעיל אחר, אך ללא קשר לכך מי שקובע את מיכסות הקווים זהו משרד התחבורה, וככל שמספר התלונות שיגיעו למשרד יהיה גבוה יותר – כך יהיה לכך ביטוי בדרישות הסף שיציב המשרד בפני החברה המפעילה.

בכל מקרה, אם נשתמש בפראפרזה על משקל הסיסמה המגוחכת של 'טוב שההגה בידיים של אגד', הרי שכעת זה בידיים שלכם. הזדרזו להגישו תלונה באמצעות הקו, ובכך, נקווה, תביאו לשיפור השירות בקווי התח"צ לירושלים, דבר שאין תושב שאינו מייחל לכך.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('79bbf84d-ea75-40d3-829e-bfacf31898fc','/dyncontent/2024/11/10/9f6a8c9c-410e-4368-a166-280d5a7e90ff.jfif',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,51093,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה