ב'זכותך' מבהירים: על דילוג אוטובוס יכול להגיע פיצוי של אלפי שקלים  

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('21a847ae-ec62-475b-8c1e-9df99ba6dada','/dyncontent/2024/4/3/7cd7c044-14f8-4a0d-bf94-61b5e14e4c21.gif',17690,'סונול אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('21a847ae-ec62-475b-8c1e-9df99ba6dada','/dyncontent/2024/4/17/adf57fbc-5a84-4e95-9d82-a465d2a648e3.gif',17707,'בראשית אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('21a847ae-ec62-475b-8c1e-9df99ba6dada','/dyncontent/2024/4/9/5cacf41f-ccff-4bb2-ab8e-2246cadc0961.jpg',17724,'בנק אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('21a847ae-ec62-475b-8c1e-9df99ba6dada','/dyncontent/2024/3/31/cf7ecb0c-8297-4e18-a088-54f981cb04b3.gif',17678,'מדא אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('21a847ae-ec62-475b-8c1e-9df99ba6dada','/dyncontent/2024/4/21/09f20987-d5d3-4712-8e6f-6e24227d49bf.jpg',17795,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,51091,'Image','');},15]]);})

לאחר שאתמול הודיע הארגון כי יסייע להגשת תביעות על דילוגי אוטובוסים בקווי אשדוד ירושלים, מבהירים בארגון: אל תשבו בחיבוק ידיים. הגישו תביעות
 

בית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: עופר אשטוקר

"הניסיון הוכיח, במקומות שבהם התגייסו תושבים לפעולה והם הגישו תביעות, הורגש תוך תקופה קצרה שיפור באיכות השירות. אך רק בדרך הזו אפשר להגיע לשיפור. פעילות בכל דרך אחרת, כולל הגשת תלונות למשרד התחבורה, נידונה לכישלון".

את הכותרת הזו משמיע לנו הרב ק', יו"ר ארגון 'זכותך', שבשלוש השנים האחרונות מאז הוקם הצליח לרשום לעצמו רזומה נכבד של הגשת מאות (!) תביעות שחלקן הגדול עסק בשירותי חברות התח"צ השונות, ורובן המוחלט הסתיים בנצחון מהדהד של התובעים. בין היתר, זכו תובעים שהגישו תביעות על איחורים ודילוגים של אוטובוסים, לפיצויים גבוהים שיכלו להגיע אף לעשרות אלפי שקלים.

אמנם, מדובר בעבודה לא קלה, אך ב'זכותך', שם עומד לרשות התובעים מערך מיומן שפועל להגיש את התביעות וללוות את התובעים בבתי המשפט לתביעות קטנות – כמובן, לאחר קבלת היתר ממורה הוראה באופן ספציפי לגבי כל מקרה – התביעות הללו משתלמות בסופו של דבר. "לא רק שהתובעים יוצאים נשכרים לאחר שהם מקבלים פיצויים נדיבים", אומר הרב ק', "אלא שבעברות זאת, בחברות התח"צ מפנימים שלא משתלם להם לדלג או לאחר, והם עושים מאמצים עילאיים בכדי שלא להגיע למצבים כאלו".

הפעילות הזו הוכיחה את עצמה במספר ישובים, ביניהם בעיר ערד שם הוגשו תביעות מרוכזות בידי נוסעים שסבלו מאיחורים, והדבר גרם לחברות התח"צ להשקיע מאמצים ומשאבים אדירים בכדי להימנע מהגעה למצבים דומים. "זה בדיוק מה שאמורים לעשות כעת תושבי אשדוד", אומר הרב ק'. "במקום להתלונן, לקטר, או אפילו לשלוח תלונות למשרד התחבורה שאינן מועילות, פשוט הגישו תביעה. רק כך יבינו ב'אגד' שזמנם של הנוסעים יקר, וכי אין מצב שנוסעים יחכו בתחנה כשהם ממתינים עד בוש, בעוד שהאוטובוס לא מגיע בזמן".

את המקרים, כפי שדיווחנו אתמול, יש להעביר ל'מייל האדום' של 'אשדודס', לפי הכתובת המופיעה מטה. עם זאת, יש להקפיד על הכללים כפי שפירטנו כאן. אנו נמשיך ונדווח בע"ה בהמשך, ככל שאכן יתקבלו תביעות והן יקודמו בידי 'זכותך'.

 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה