סערה: נציג אגודת ישראל הותקף בעת ביקור האדמו"ר מויזניץ אצל ראש ישיבת גרודנא



בעת ביקורו של האדמו"ר מויזניץ שליט"א אצל ראש ישיבת גרודנא הרה"ג רבי משה שמידע הותקף נציג אגו"י, ר' יונה שטרנפלד, בידי חסידי ויזניץ. הסיבה: אי קיום הסכם הרוטציה

צילום: יהושע פרוכטר

על מה ולמה הותקף אמש נציג 'אגודת ישראל': סערה פרצה אתמול ברובע ג', לאחר שבעת ביקורו של כ"ק האדמו"ר מויזניץ שליט"א בביתו של ראש ישיבת 'גרודנא', הרה"ג ר' משה שמידע שליט"א, הותקף חבר מועצת העיר ונציג 'אגודת ישראל' הרב אברהם יונה שטרנפלד.

הארוע, כך מוסרים לנו עדי ראיה, אירע כאשר במסגרת ביקוריו של האדמו"ר מויזניץ שליט"א אצל רבני ואדמו"רי העיר, פקד גם את ביתו של ראש ישיבת גרודנא.

בהגיעו לשם המתין לו גם הרב שטנרפלד, נציג גרודנא ב'אגודת ישראל',  אלא שנוכחותו, כך מסתבר, לא היתה רצויה והוא הותקף בידי מספר אברכים. 

בהמשך, ולאחר שמאן דהו ריסס גז מדמיע, נמלט חבר המועצה מהזירה.

הארוע לא הסתיים בכך, ושעות לאחר מכן, כך דווח, עלתה משלחת של חסידי ויזניץ לביתו של הרב שטרנפלד, לבקש את סליחתו ולהתנצל על הפגיעה בו. 

עם זאת, בויזניץ עדיין סוערות הרוחות בעקבות הארוע. גורם בכיר בחסידות ששוחח עם 'אשדודס' גינה את ההתקפה ה'אלימה' כלשונו מכל וכל, אך הסביר את המניעים וקבע כי בחסידות קיים רוגז רב נגד שטרנפלד, שאינו מקיים את הסכם הרוטציה שנקבע באגודת ישראל והוא אינו פורש מהסיעה ומפנה את מקומו לנציג החסידות, ר' פישל ויזל.

"אין זה סוד", הוא אומר, "כי אברכי ויזניץ הביאו ל'אגודה' אלפי קולות של מצביעים מכל רחבי העיר, וזאת לאחר שהם התגייסו לפעילות לאור קריאת האדמו"ר הק' שליט"א. יש לזכור שהחסידות מעורה היטב בעיר, ויש לה קהל מעריצים שמקושרים מאד לאדמו"ר שליט"א, כפי שהדבר בא לידי ביטוי במהלך הביקור, כך שכל אלו נתנו את קולם לג' אך ורק בזכות ההערכה שיש להם לכ"ק האדמו"ר שליט"א ולאור הפעילות העניפה של חסידי ויזניץ שפעלו בכל רחבי העיר".

"היה מצופה", הוא מוסיף, "כי נציג גרודנא יקיים מיד לאחר הבחירות את חלקו בהסכם, והוא יתפטר כפי שנקבע. למרות זאת הוא אינו עושה את שנדרש ממנו, ואם לא די בכך הוא מעז להראות את פניו כאשר האדמו"ר שליט"א מגיע לבקר את ראש הישיבה. זו חוצפה".

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('c3b3c609-fb8d-43c9-b0f3-e30d1775fadd','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50819,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה