מעל 2000 שיחות התקבלו במוקד העירוני מתחילת ההסלמה
09.05.23 / 16:04
מרכז השליטה ובקרה עירוני 106, שעובד בכוח אדם מתוגבר מאז הלילה, מציג נתוני ביניים לפעילות החירום החל מהלילה ועד עכשיו
במוקד העירוני של עיריית אשדוד, שמתפקד החל מתחילת הכרזת מצב החירום בעורף כמוקד אחוד, התקבלו כבר מעל ל-2,000 שיחות מתושבי העיר בנוגע למצב הביטחוני.
מוקד אחוד – מודל ייחודי למוקד ובו נציגי משטרה, כב"ה, מד״א ועיריית אשדוד על מנת לתכלל את האירועים באופן אחיד ומהיר וכולם יושבים במוקד העירוני .
במוקד רואה מבוצעות סריקות באמצעות 800 מצלמות הפרוסות ברחבי העיר ודרכם ניתן לסרוק במיידית את רחבי העיר ולקבל תמונת מצב על המרחב הציבורי.
מוקד שפות החל לפעול באופן מורחב באמצעות מערך מתנדבים ומתנדבות דוברים בחמש שפות: אמהרית, רוסית, ספרדית, אנגלית וצרפתית, המקיים פעילות רצופה 24/7.
מוקד השפות נותן מענה לתושבים.ות שאינם שולטים באופן מלא בשפה העברית ולעיתים השיחה בשפת באם מסייעת יותר בהעברת המידע ובהפגת המתח .
באופן כללי, תורת הלחימה (תו״ל), כלל ראשי המכלולים מתחילים לבצע באופן מידי את סדר הפעולות בעת חירום, בפתיחת חפ״ק המלחמה ומעבר מידי משגרה לחירום. היחידות העירוניות לפעילות מידית, כל אחת בתחומה.
הביטחון העירוני - מבצע סיורים בשטח תחל הערכות לתגובה מהירה במקרה של נפילת טיל.
מינהל תפעול מפעיל את המטה המשימתי, מנהלות הרובע מתייצבות כבר ברמת כוננות מלאה והמוקד העירוני 106 מתגבר את מצבת כח האדם שלו לרמה האופטימלית – חפ"ק אחוד, נציגי גופי הביטחון וההצלה, מערך דוברי השפות ועבודה במשמרות 24/7
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]