גאווה: המועצה הדתית אשדוד - במקום הראשון



המשרד לשירותי דת והמועצות הדתיות זכו במקום הראשון באיכות השירות הניתן לציבור | השר והמנכ"ל לשירותי הדת שיבחו את המועצה הדתית אשדוד הנצבת במקום הראשון על התנהלות באחריות ובמסירות וללא תקלות ב"ה בכנס לפני חצי שנה | המנכ"ל אבידן: אני רוצה לומר לכם השבח והתודה - זה אתם עובדי ועובדות המועצות הדתיות שנתתם ימים ולילות במסירות יוצאת מן הכלל

מנכל המשרד יהודה אבידן עם יור המועהד. א' מיכאלי

המועה"ד במקום הראשון: כך עולה מהדו"ח השנתי של מערך הדיגיטל הלאומי שמשקף את שביעות רצון הציבור מהשירות הניתן לו מכלל הגופים הממשלתיים בשנת 2022.

להיות ראשון זה מחייב; ממשיכים להוביל בשירות ובחדשנות - המשרד לשירותי דת והמועצות הדתיות זכו במקום הראשון באיכות השירות הניתן לציבור. כך עולה מהדו"ח השנתי של מערך הדיגיטל הלאומי שהוגש השבוע ומשקף את שביעות רצון הציבור מהשירות הניתן לו מכלל הגופים הממשלתיים בשנת 2022. היקף המדידה רחב מאוד ומבוסס על תשובות שהתקבלו מכ-50,000 מרואיינים.

המחקר, שנערך על ידי היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור במערך הדיגיטל הלאומי, מבוסס על מדידת ערוצי השירות: טלפוני, אינטרנטי ופרונטלי. מכלל הגופים הממשלתיים שנסקרו ממוקם המשרד לשירותי דת והמועצות הדתיות במקום הראשון בשביעות הרצון מאיכות השירות הניתן לציבור (ציון 84) ובפער עצום מהמקום השני (שציונו 77).

המשרד מככב בצמרת המשרדים שחל בהם שיפור לעומת שנת 2021. לדוגמה, שביעות הרצון מאתרי האינטרנט של המשרד לשירותי דת והמועצות הדתיות עלתה בכ-10 אחוזים לעומת שנת 2021.

בחינה מדוקדקת יותר של סוגי המענה הניתן לציבור (טלפוני מול פרונטלי) מעלה כי בשניהם מככב המשרד לשירותי דת במקום הראשון, עם ציון 87 במענה הפרונטלי וציון 83 במענה הטלפוני, בפער מהמקום השני (79), ועם עלייה משמעותית לעומת שנת 2021.

גם בפרמטר הייחודי, הבוחן את מידת היוזמה בתחום מתן השירות, תופס המשרד לשירותי דת את המקום הראשון עם ציון 69, שוב בפער מהמקום השני (58).

הדו"ח השנתי של היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור מציג את סיכום הממצאים של מדידת איכות השירות בתחומים הבאים:

* חיזוק השירות בערוצים הדיגיטליים, באמצעות הגברת השימוש בשירותים הניתנים באזור האישי והגדלת מגוון הפעולות שניתן לבצע באינטרנט באופן מלא ועצמאי.

נוסף על כך: ארגון המידע באתרי האינטרנט, כך שיהיה נגיש וברור לביצוע פעולות עצמאיות על ידי המשתמשים.

* קיצור זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים, הרחבת סמכויות נותני השירות, כך שיהיה ניתן לסגור מעגל טיפול בטלפון.

* ייעול תהליכי השירות הממשלתי, כך שיהיו קלים ופשוטים יותר, תוך שיפור בהירות המידע והנגישות אליו וצמצום זמן הטיפול בפנייה.

את המשרד לשירותי דת מייצגות במדד זה "המועצות הדתיות" הפרוסות ברחבי הארץ ומעניקות שירותים רבים ומגוונים לאזרח. נושאי הפנייה שנבדקו במחקר במסגרת טיפולו של המשרד לשירותי דת כללו: רישום לנישואין, עדים המגיעים להעיד על בני זוג, העתק ואיתור תעודות נישואין, אישרור תעודות נישואין, הדרכות כלה ומבני דת.

השר לשירותי דת, ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי, הגיב על הדו"ח והדגיש כי הוא רואה בשירות לאזרח את הגורם המרכזי בעבודת המשרד, המועצות הדתיות וגופי הקבורה: "בשירות והפעילות של המשרד בשעת חירום במלחמה שעדיין מתנהלת הוכיחו עובדי המשרד, המועצות הדתיות וגופי הקבורה כי הם בחוד החנית של העשייה. המשרד והמנכ"ל יהודה אבידן זכו לשבחים רבים על העשייה והטיפול המהיר והיעיל בעת משבר. הדוח שהוצג לי מלמד כי עובדי שירותי הדת והמועצות הדתיות שוברים את הסטיגמה והם מסבירי פנים ונותני שירות מעולים".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, יהודה אבידן, אמר: "הדו"ח מלמד על העבודה המבורכת המתבצעת בשירותי הדת בישראל. נותני השירות ובהם עובדי המועצות הדתיות עושים עבודת קודש ורואים בעבודתם שליחות והדברים באים לידי ביטוי בדו"ח. כחלק מההערכה לעובדי שירותי הדת הורה השר הרב מיכאל מלכיאלי לטפל בשכרם של עובדי שירותי הדת ואכן לאחר שנות הזנחה אנו חתומים על התיקון לשכרם של העובדים העושים מלאכת קודש".

מר שלמה תנעמי, יו"ר חבר המועצות הדתיות, אמר: "נתוני הדו"ח מספרים את סיפורם של עובדי המועצות הדתיות הפועלים במסירות אין קץ ודואגים להשיב לכל פניה ולטפל בכל אזרח בצורה הרצינית. עובדי המועצות הדתיות הם חוד החנית של שירותי הדת בישראל והתוצאות הן תעודת כבוד עבורם".

יצויין כי במועצה הדתית באשדוד שמחו על תוצאות הדו"ח השנתי כי המשרד לשירותי דת ממשיך להוביל במקום הראשון בשביעות הרצון במתן שירות, ורק לפני כחצי שנה בכנס עובדי "חברא קדישא" בהילולת משה רבינו שערכה המועצה הדתית בעיר, התיחס השר הרב מלכיאלי לעבודה המסורה בפרט באשדוד על הטיפול האחראי בשעתו על מצב החירום, בהעמדת 3 מכולות קירור כשעשרות נרצחים קיבלו מענה של כבוד, לכל נפטר הי"ד.

עוד אמר השר הרב מלכיאלי, הרב עובדיה דהן כולו מסירות, אתם עובדי, עובדות והמתנדבים עשיתם עבודת קודש במסירות נאמנה יוצאת מן הכלל, ברגעים הכי קשים ללא תקלות ב"ה, אני חייב לציין כי שני מועצות דתיות קיבלו צל"ש מיוחד ונדיר בכל הארץ על התנהלות באחריות ובמסירות וללא תקלות ב"ה, הראשון זה המועצה הדתית אשדוד!!

לכך הצטרף גם מנכ"ל המשרד לשירותי הדת יהודה אבידן, ואמר, אני חייב לציין שחברא קדישא באשדוד זה מהחברא קדישא מהטובים ביותר בארץ! זה מתבטא בשירות, ביחס בהארת פנים, בית העלמין הוא יפה ומטופח כל הזמן, ניקיון סדר, שילוט סלילת כבישים חדשים בכל שטח בית עלמין, מקום בית העלמין זה עת של קירוב לבבות וחשבון נפש, לכן אנו צריכים לשאוף לבוא כמה שיותר לקראת הציבור.

בסופו של יום, אתם עובדי החברא קדישא שבמועצה הדתית, הוכחתם שאתם העורף האמיתי של המדינה, את העבודה הזו של זיהוי חללים במצב קשה ואכזרי ביותר של אותם ימים, זה לא כל אחד יכול, זה רק אנשים מיומנים בעלי כוחות נפש עילאיים, כמעט כולם קרסו ורק בנס שאנשים נורמלים יצאו שפויים, ה' ירחם. כל זה רק בזכות האמונה ובגלל השליחות שמרגישים באופן פרטי כל אחד.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('038397e2-aaff-4292-8257-e44dfc93d371','/dyncontent/2024/11/10/9f6a8c9c-410e-4368-a166-280d5a7e90ff.jfif',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50859,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה