מדוע בנק פאגי מצמצם את השירות הפרונטלי?
24.04.23 / 13:54
מפניות שהגיעו לאשדודס עולה כי בנק פאג"י מצמצם באופן שיטתי את השירות שניתן עד כה דרך הטלפון או באמצעות הפקידים, והלקוחות מופנים לאתר. בבנק מכחישים: "הבנק מאפשר ללקוחותיו את כל הפעילות בשלוחה"
צמצום שירות פרונטלי? לא בפאג"י: בבנק פאג"י דוחים את הטענות שהושמעו כלפי הבנק ולפיהן הבנק מצמצם בשיטתיות את מערך השירותים שעד כה ניתנו באמצעות הטלפון או פקידי הבנק והוא מפנה את לקוחותיו לאתר האינטרנט של הבנק, ושם מבהירים כי הטענות אינן נכונות כלל ועיקר: "הבנק מאפשר ללקוחותיו את כל הפעילות בשלוחה".
בימים האחרונים פנה לבנק הרב ש', אחד מלקוחות הבנק ומנהל מוסד שלדבריו נתקל בתקופה האחרונה בשינוי בגישת הבנק, שמעביר בהדרגה שירותים רבים לאתר האינטרנט של הבנק וזאת כאשר עד כה ניתן היה לבצע את הפעולות הללו באמצעות פניה לפקיד, אם בטלפון או פרונטלית.
"לאחרונה", טען, "הבנק הולך ומצמצם את השירותים שעד כה ניתנו בידי הפקידים, וכאשר אני מבקש לבצע פעולה אני נתקל במענה שעלי לגשת לאתר ושם לבצע את הפעולה. ומדוע?"
את השאלה הזו הפנינו לדוברות הבנק, שם טוענים כי הטענות אינן נכונות כלל.
מהבנק נמסר כי "בנק פאגי מאפשר ללקוחותיו את כל הפעילות בשלוחה ולא שולח את הלקוח לבצע פעולות מרחוק. השרות שניתן אצלנו בשלוחה הינו השרות המיטבי עם דגש על התאמה לאורח החיים החרדי".
"נשמח", מוסיפים בדוברות הבנק, "אם הלקוח יפנה אלינו על מנת שנוכל לבדוק את פרטי המקרה ולתת מענה ספציפי".
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]