למרות הגדלת סבסוד המס: מחיר הדלק עלה הלילה
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/9/29/d8a27f1b-44b0-407b-97fc-2e6a01c4c566.gif',18529,'פלמ\"ח אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/8/21/75bf3ec7-9d88-483f-8a21-5ba6c45ad8ef.jpg',18244,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/9/9/6831de30-171f-4ef6-bbce-e47b4a118465.jpg',18434,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/11/13/9d2384cb-ab0f-479c-aee3-0ba9176ebbef.gif',18705,'כתבה מכבי',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18510,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d81c60a-026a-4636-a139-c9a7902f7743','/dyncontent/2024/11/6/b3781e7a-1226-4ea6-b460-a7ae239b50de.jpg',18672,'כתבה כללית',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})
מחיר הדלק עלה הלילה בשמונה אגורות לליטר, ועומד כעת על 6.86 שקל לליטר אוקטן 95. שר האוצר חתם על צו שמגדיל את הסבסוד על המס על הדלק, ובכך מנע עליה חדה הרבה יותר במחירי הדלקים בישראל
מחיר הדלק בישראל שעומד כיום על 6.86 שקל לליטר עלה בחצות הלילה (בין חמישי לשישי) רק ב-8 אגורות לליטר - כך לפי הודעת שר האוצר שחתם אתמול (חמישי) על הצווים שמגדילים את הפחתת המס לשקל לליטר עד סוף ספטמבר. זאת, למרות הזינוק הנוסף בשער הדולר החודש ועלייה במחיר הדלקים באגן הים התיכון מאז סוף החודש שעבר, שהיו אמורים להביא להתייקרות גדולה יותר בשיעור של כ-20 אגורות לליטר. בכירים במשרד האוצר מתנגדים להמשך סבסוד הדלק משתי סיבות עיקריות: הירידה בגביית המיסים הולכת וגדלה ויש לפעול לעצור אותה, כדי למנוע עוד גידול בגירעון.
כמו כן, את רוב הדלק בתחנות, כ-80%, ממלאים מי שמשתייכים לארבעה העשירונים העליונים. לכן, הוזלת הדלק מסייעת למעשה דווקא למעמד המבוסס, בעוד שהשכבות החלשות נהנות בינתיים מהדחייה בייקור התחבורה הציבורית.
$(function(){setImageBanner('283d2a27-3690-431e-b640-ba1c7cff85f0','/dyncontent/2024/11/10/9f6a8c9c-410e-4368-a166-280d5a7e90ff.jfif',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50819,'Image','');})
|
|
|
|