הזדמנות לתעסוקה לאשה החרדית: חברת החשמל פותחת מרכז שירות בעיר

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('84873608-f94a-492d-b49b-87675ceb2cb3','/dyncontent/2024/9/9/6831de30-171f-4ef6-bbce-e47b4a118465.jpg',18434,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('84873608-f94a-492d-b49b-87675ceb2cb3','/dyncontent/2024/8/21/75bf3ec7-9d88-483f-8a21-5ba6c45ad8ef.jpg',18244,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('84873608-f94a-492d-b49b-87675ceb2cb3','/dyncontent/2024/9/29/d8a27f1b-44b0-407b-97fc-2e6a01c4c566.gif',18529,'פלמ\"ח אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('84873608-f94a-492d-b49b-87675ceb2cb3','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18510,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('84873608-f94a-492d-b49b-87675ceb2cb3','/dyncontent/2024/11/25/d70c3701-7580-48aa-8c96-1f7a5e440d4e.jpg',18744,'יואב הייטק',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

חברת החשמל פותחת מרכז שירות וקבלת הקהל חדש , לטובת תושבי אשדוד  והסביבה, המעדיפים שירות פרונטלי
 

מונה חשמל (צילום: אשדוד נט)

החל מיום ראשון 25.2.24, יחל לפעול  מרכז שירות חדש של חברת החשמל בעיר אשדודלרווחת לקוחות החברה תושבי העיר  והסביבה הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל, שירות "עד הבית", תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.

 

מרכז השירות החדש יפעל, בימים ראשון עד חמישי, במרכז צימר, רחוב הציונות 11, כניסה 1, קומה 1אשדוד  בין השעות 14:30-08:00.

 

במרכז השירות  יינתנו  שירותים מגוונים הכוללים  החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם, שירות בנושא הזמנות, בדיקות מתקן ועוד וכן יינתן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים. במרכז השירות תפעל בנוסף גם עמדה משולבת המאפשרת תשלום במזומן ובשיקים.

 

מאיר שפיגלר, מנכ"ל  חברת החשמל:" מדיניות השירות שאני מוביל נועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים, בעיקר בפריפריה, על מנת לספק להם את מלא השירותים. במסגרת זאת נפתחים סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. השרות לתושבי המדינה, ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך, מושקעים בו."

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('046926d6-4350-40bb-b073-e1bb4fd895e4','/dyncontent/2024/11/10/9f6a8c9c-410e-4368-a166-280d5a7e90ff.jfif',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('046926d6-4350-40bb-b073-e1bb4fd895e4','/dyncontent/2024/11/25/d70c3701-7580-48aa-8c96-1f7a5e440d4e.jpg',18744,'יואב הייטק',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה