ביקורת רשות המים קבעה: 'יובלים אשדוד' מתנהל באופן מיטבי
13.09.23 / 12:50
"יובלים אשדוד" מתנהל באופן מיטבי לטובת לקוחותיו - כך עולה מתוצאות ביקורת מקיפה ומעמיקה שהתקיימה בתאגיד.
"יובלים אשדוד" מתנהל באופן מיטבי לטובת לקוחותיו. כך עולה מתוצאות ביקורת מקיפה ומעמיקה שהתקיימה בתאגיד.
רשות המים הגוף האחראי על תאגידי המים בישראל עורך ביקורות בכל תאגידי המים בארץ.
כחלק מכך נערכה לאחרונה ביקורת ב - "יובלים אשדוד".
הביקורת כללה שורת נושאים עליהם אמון התאגיד: מדי מים: תקינות מדי המים, אופן התקנת המדים, חישוב צריכת המים באופן מדויק- לטובת הלקוח, הודעות לצרכנים על חשש לצריכה גבוהה וזיכוי צרכנים בהתאם לחוק, בשירות לקוחות: טיפול בפניות צרכנים - מבחינת זמני מענה ואופי הטיפול, הודעות וטיפול בהפסקות מים, עמידה בכל הקריטריניום הנדרשים לעדכון החלפת משלמים, הטבות לזכאים, גבייה בהתאם לתעריפים ולתקנות, חשבון מים ערוך ובהיר בכל הפרמטרים לטובת הלקוחות ועוד.
כמו כן נערכו ביקורות בשטח - בדיקה של מדי המים החכמים (קר"מ) שהתקין התאגיד וכן בדיקת של זמני וטיב המענה בשירות הלקוחות.
בכל סעיפי הביקורת נקבע כי "יובלים אשדוד" מתנהל באופן מיטבי. עוד צויין כי נציגי התאגיד שתפו פעולה באופן מלא ובשקיפות. מדובר בתוצאות ביקורת המעידה על הניהול המיטבי ועל מצוינות הצוות של "יובלים אשדוד" ביקורת זו מצטרפת לציון לשבח
אשר לו זכה התאגיד לאחרונה ממשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, על המקצועיות והאמינות בשירות הלקוחות בשימת לב לראיית טובת הלקוחות.
מנכ"לית "יובלים אשדוד" מלי בן ברוך," אני מודה לעובדי התאגיד שהוכיחו שוב שמצוינות ושירותיות הם ערכים מרכזיים בעבורם. אנו נמשיך לפעול בהתאם לערכים אלו לטובת המשך מתן שירותים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות התאגיד".
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]