תושבים מתלוננים: "הנהגים מדלגים על התחנות באופן קבוע"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9211d2e0-4440-4ff4-8919-d26ffe62127f','/dyncontent/2024/3/31/cf7ecb0c-8297-4e18-a088-54f981cb04b3.gif',17678,'מדא אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9211d2e0-4440-4ff4-8919-d26ffe62127f','/dyncontent/2024/4/21/09f20987-d5d3-4712-8e6f-6e24227d49bf.jpg',17795,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9211d2e0-4440-4ff4-8919-d26ffe62127f','/dyncontent/2024/4/17/adf57fbc-5a84-4e95-9d82-a465d2a648e3.gif',17707,'בראשית אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9211d2e0-4440-4ff4-8919-d26ffe62127f','/dyncontent/2024/4/3/7cd7c044-14f8-4a0d-bf94-61b5e14e4c21.gif',17690,'סונול אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9211d2e0-4440-4ff4-8919-d26ffe62127f','/dyncontent/2024/4/9/5cacf41f-ccff-4bb2-ab8e-2246cadc0961.jpg',17724,'בנק אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15]]);})

 בתקופה האחרונה נתקלים הנוסעים בקווי אגד לירושלים בזלזול חמור מצד הנהגים. "הדילוגים והאיחורים הפכו לתופעה קבועה" * ומה תוכלו לעשות לשיפור השירות?
 

נהג אוטובוס

"השירות הפך לקטסטרופה": מתלונות רבות שמגיעות ל'מייל האדום' של 'אשדוד'ס' עולה כי לאחרונה ירדה רמת השירות בקווי 'אגד' לירושלים, והנוסעים נתקלים באיחורים ואפילו בדילוגי אוטובוסים שהפכו לתופעה קבועה. "האיחורים הפכו לחלק מהנורמה", מעידים נוסעים שקובעים כי "במצב הזה אי אפשר להמשיך".

כזכור, שונה לאחרונה לוח הזמנים של קווי 'אגד' לירושלים וחזרה, והלו"ג תוגבר בנסיעות נוספות. עם זאת, כנראה בשל התיגבור ויתכן גם שבשל סגירת הסניף באשדוד, נראה ש'אגד' מתקשה לתת את השירות והיא לא מצליחה לעמוד במשימת הסעת הנוסעים לירושלים. כך עולה מהתלונות הרבות שזורמות למערכת, מהן מצטיירת תמונה עגומה של זלזול חמור בנוסעים.

"אני נוסע בכל יום באופן קבוע לירושלים", מעיד אחד הנוסעים שעובד בירושלים כמלמד, ולדבריו "לאחרונה הבהיר לי מנהל הת"ת שכך לא אוכל להמשיך. אך מה לעשות ואין לי כל אלטרנטיבה". לדבריו, "האוטובוסים מאחרים באופן קבוע, אך ישנם גם דילוגים. הנהג עובר בתחנה ואינו עוצר, או שפשוט האוטובוס לא מגיע".

"ביום ו' עמדתי בתחנה", מספרת תלמידה הלומדת בירושלים, "והאוטובוס פשוט דילג ולא עצר. לקחתי מונית עד לתחנת היציאה מהעיר, ושם עליתי על האוטובוס. כאשר שאלתי את הנהג מדוע הוא לא עצר בתחנה, ענה: לא ראיתי שיש שם נוסעים... זאת כשהתחנה היתה גדושה בנוסעים".

מתברר, כי 'אגד' שכרה לאחרונה אוטובוסים מחברות פרטיות, ואלו ככל הנראה אינם רגילים לרמת השירות. אך עדיין האחריות היא על 'אגד' שעליה לדאוג שהנהגים הפועלים בקו יספקו רמת שירות נאותה.

פנינו ל'אגד' לקבלת תגובה, וכאשר נקבל את התגובה נפרסמה. אך במקביל, חשוב שהנוסעים יקחו יוזמה, ובכל מקרה של איחור או דילוג, יש להגיש תלונה למשרד התחבורה, כשכך, נקווה, יתערב המשרד והוא ידאג להבהיר לחברה את מחוייבותה לנוסעים.

לתועלתכם, הרי הקישור להגשת פניה ישירה למשרד התחבורה בכל מקרה של דילוג או איחור:

https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/getHtmlForm.aspx?formType=PniotMot%40mot.gov.il

בנוסף, נשמח לקבל מכם עדכונים בנוגע לשירות התח"צ, וכך גם בכל נושא אחר. 'המייל האדום' של אשדודס':

[email protected]

 

 

 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה