כך תפוצו על האיחורים הכרוניים בקווי אשדוד-ירושלים  

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d53ba46d-8ef4-4c29-aa46-0003c1d93939','/dyncontent/2024/4/9/5cacf41f-ccff-4bb2-ab8e-2246cadc0961.jpg',17724,'בנק אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d53ba46d-8ef4-4c29-aa46-0003c1d93939','/dyncontent/2024/3/31/cf7ecb0c-8297-4e18-a088-54f981cb04b3.gif',17678,'מדא אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d53ba46d-8ef4-4c29-aa46-0003c1d93939','/dyncontent/2024/4/21/09f20987-d5d3-4712-8e6f-6e24227d49bf.jpg',17795,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d53ba46d-8ef4-4c29-aa46-0003c1d93939','/dyncontent/2024/4/17/adf57fbc-5a84-4e95-9d82-a465d2a648e3.gif',17707,'בראשית אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d53ba46d-8ef4-4c29-aa46-0003c1d93939','/dyncontent/2024/4/3/7cd7c044-14f8-4a0d-bf94-61b5e14e4c21.gif',17690,'סונול אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15]]);})

ארגון 'זכותך' ירכז את התלונות שיגיעו על איחורים ויפעל להגשת תביעה נגד החברה * מה עליכם לעשות במקרה של אי הגעת או איחור אוטובוס?
 

נהג אוטובוס

לתושבים נמאס, והגיע עת מעשים: בעקבות הזלזול והפגיעה המתמשכת בנוסעי קווי ירושלים-אשדוד, ולאחר שמתברר כי על אף הפניות והעלאת הנושא בחברת 'אגד' אין כל נכונות לשפר את השירות והנסיעות לירושלים הפכו לסיוט מתמשך, החליט 'אשדוד'ס' להרים את הכפפה ולפעול לשיפור השירות בקו.

 

לשם כך, פנינו לארגון 'זכותך' שהוכיח יכולות – בין היתר – בשיפור רמת השירות בקווי התח"צ במספר ישובים בארץ שם התמודדו עם תופעות דומות של זלזול ופגיעה בנוסעים, כשהוכח כי הדרך היעילה לשפר את רמת השירות היא באמצעות הגשת תביעות לבתי המשפט לתביעות קטנות, כאשר כך יוצאים הנוסעים נשכרים פעמיים: הם גם זוכים לפיצויים נדיבים שיכוים להגיע לאלפי שקלים על כל איחור או חיסור, ובעקבות זאת – פועלים לשפר את רמת השירות על מנת להימנע מתביעות בהמשך.

בארגון נענו לפנייתנו ושם הודיעו כי מקרים שיועברו באמצעות האתר, ירוכזו ויזכו לטיפול יעיל. עם זאת, לשם כך עליכם לפעול בהתאם להנחיות.

וכך מבהירים ב'זכותך', מה יש לעשות במקרה של איחור או אי הגעת אוטובוס:

  • תיעוד מלא ומפורט:

יש להקפיד על תיעוד המקרה מדוייק, כאשר חשוב לציין באיזו תחנה המתנתם - רצוי גם שם וגם מספר תחנה; באיזו שעה; לאיזה קו; לאיזה כיוון היתה מטרת הנסיעה.

  • מהו הנזק שנגרם לכם:

יש לפרט בתביעה נזקים שנגרמו כתוצאה מהאיחור. כמו: איחורים  לעבודה, הפסד לימודים, אי הגעה לתור אצל רופא או לפגישה חשובה וכיו"ב. במקרה שניתן להוכיח פגיעה כמו ירידה במשכורת – יש לצרף אסמכתאות (תלושים) או גליון נוכחות. הוא הדבר היעדרות מבית הספר.

 

  • לקחתם מונית? מגיע לכם פיצוי:

במקרה שהמתנתם לאוטובוס והוא אכן לא להגיע, באפשרותכם לקחת מונית או הסעה פרטית, ולקבל את התמורה המלאה. אך חשוב מאד להקפיד ולקחת קבלה כולל מע"מ. בלא קבלה רשמית לא תקבלו כל החזר.

 

  • פניתם לחברה? ציינו זאת:

התקשרתם למוקד החברה במהלך ההמתנה? ציינו זאת. רישמו  מאיזה מספר טלפון התקשרתם.

 

  • צרפו סימוכין.

הגשתם תלונה למשרד התחבורה (לא עוזר אבל מומלץ)? צרפו תיעוד של התלונה, וכן אישור משלוח פקס או אימייל. במקרה שמתקבל אישור חוזר מאתר החברה, צרפו זאת.

 

כמה הפיצוי שניתן לבקש? עד כה, הוכח שנוסעים קיבלו פיצוי הולם בנסיבות העניין, אם כי זאת כאשר התביעה הוגשה בהתאם לכללים דלעיל, לרבות החזר הוצאות נסיעה אם היו. אך בכדי לקבל החזר, יש להגיש תביעה...

אנו ב'אשדוד'ס' נרכז כאמור את התביעות, כאשר יש לשלוח תיעוד מפורט של המקרים למייל האדום שפרטיו מופיעים מטה. אך בינתיים, אם חשוב לכם להגיע לירושלים בזמן, לשמחה או לכל ארוע חשוב אחר, נמליץ לכם לשקול כל אלטרנטיבה אחרת, מטרמפ ועד רכבת. האוטובוסים, למרבה הצער, רק יגרמו לכם לעגמת נפש.

 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה