מדוע אין מכשירי תיקוף בחלק מקווי 'אגד היסעים'?
11.09.22 / 11:38
החברה החדשה שנכנסה לפעול בקווי אשדוד-י-ם סובלת ככל הנראה מחוסר התארגנות. בחלק מהאוטובוסים אין עדיין מכשירי תיקוף והנוסעים נדרשים לעבור ביקורת בתחנת עצירה
התחלה מקרטעת: כפי שחשפנו כאן ב'אשדוד'ס' החליפה חב' 'אגד היסעים' את החברה הוותיקה 'אגד' והיא החלה להפעיל את השירותים בקווי אשדוד ירושלים. במסגרת המעבר, אף הורחב הלו"ז ונוספו נסיעות בין הערים.
עם זאת, מטענות המגיעות מנוסעים באמצעות 'המייל האדום' של אשדודס עולה כי החברה ככל הנראה סובלת מקשיי התחלה, ונכון לעכשיו אין ברשותה מלאי של אוטובוסים כך שהיא יכולה לתת מענה ללו"ז.
הדבר בא לידי ביטוי בכך שהחברה שוכרת אוטובוסים מחברות פרטיות, ומאחר ובחלקם אין בהם מכשירי תיקוף, נדרשת עצירה שבה עולה פקח לאוטובוס והוא מבצע את התיקוף.
"הדבר גורם לסירבול מיותר" טוענים הנוסעים שמדווחים כי "העצירה והתיקוף לוקחים עוד כעשר דות ואפילו רבע שעה על חשבונם של הנוסעים וזאת ללא כל הצדקה".
לדבריהם, נראה שמדובר בקשיי התחלה שהחברה תתגבר עליהם, אם כי הם מקווים כי הבעיה תיפתר.
יחד עם זאת, הם מדגישים כי "אפשר בהחלט לומר שהחברה מספקת שירות נהדר. היא עומדת בזמנים, כשעל אף תיגבור הלו"ז נראה שהחברה מצליחה לת מענה וזאת על אף שכבר בשבועיים הראשונים לפעילותה ארעו מספר ארועים שדרשו תיגבור, ובחברה סיפקו את המענה המושלם".
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]