האוטובוסים לא הגיעו; "תקלות מינוריות״

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c6076fdf-ff2b-45e1-a9cb-369315f8aef2','/dyncontent/2024/4/9/5cacf41f-ccff-4bb2-ab8e-2246cadc0961.jpg',17724,'בנק אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c6076fdf-ff2b-45e1-a9cb-369315f8aef2','/dyncontent/2024/4/18/865577ff-b39d-4969-aea8-e9a7a5431225.jpg',17775,'אפיקים אייטם כתבה',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c6076fdf-ff2b-45e1-a9cb-369315f8aef2','/dyncontent/2024/4/21/09f20987-d5d3-4712-8e6f-6e24227d49bf.jpg',17795,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c6076fdf-ff2b-45e1-a9cb-369315f8aef2','/dyncontent/2024/3/31/cf7ecb0c-8297-4e18-a088-54f981cb04b3.gif',17678,'מדא אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c6076fdf-ff2b-45e1-a9cb-369315f8aef2','/dyncontent/2024/4/3/7cd7c044-14f8-4a0d-bf94-61b5e14e4c21.gif',17690,'סונול אייטם כתבה ',525,78,true,51091,'Image','');},15]]);})

תושבים שרגילים לנסוע מידי יום על קו 21 של אפיקים טוענים שנאלצו להמתין השבוע כמה פעמים במשך כשעה לקו שהחסיר מנקודת היציאה שלו בתחנת עד הלום. אפיקים: "לצערנו הרב יש מקרים בודדים בהם יתכנו תקלות מינוריות הנובעות מאילוצים שחלקם אף אינן תלויות בנו"

הרב שוק בפגישה עם הנהלת חב' 'אפיקים'

אחרי הביטול המפתיע וההפחתה הפתאומית בתדירות הנסיעות ללא כל התראה מוקדמת בתחילת החודש בשל החג המוסלמי העיד אל פיטר, נוסעים בתחבורה הציבורית באשדוד מדווחים על היעדרותו הפתאומית בימים האחרונים של קו 21 מתחנת הרכבת עד הלום למסוף הריביירה.

נוסעים שהיו רגילים לעלות על הקו עם שובם הביתה סביבות השעה 18:00 בערב, מצאו את עצמם לטענתם, נאלצים להמתין קרוב לשעה מבלי שהקו יחלוף בתחנה אפילו פעם אחת.

לדבריהם, על פי הלו"ז של הקו באתר החברה הוא היה אמור לעבור בתחנה באותה השעה לפחות 3 פעמים.

"קו 21 אמור לפעול מתחנת הרכבת למסוף הריביירה, אבל בימים האחרונים הוא לא כל-כך פועל", סיפר תושב העיר שרגיל לנסוע בקו המדובר מידי יום.

40 דקות. הוא מספר כי פנה לחברת אפיקים ונאמר לו שהנושא בטיפול, אך כאמור חלפו כמה ימים והבעיה טרם באה על פתרונה.

"בזמן שחיכינו כולם בתחנה, הקו הזה עבר שם פעמיים אבל הוא לא אסף נוסעים אלא רק הוריד אותם" – אמר.

"לידנו המתינו שם 6 אוטובוסים לא פעילים ו-3 קווים אחרים שעברו בנקודות זמן שונות, אבל הקו שלנו לא הגיע".  

משי מלכה, סמנכ"ל השירות בחברת אלקטרה אפיקים נמסר בתגובה:

"חברת אלקטרה-אפיקים מבצעת יותר מ-15 אלף נסיעות ביום בפריסה ארצית. לצערנו הרב יש מקרים בודדים בהם יתכנו תקלות מינוריות הנובעות מאילוצים שחלקם אף אינן תלויות בנו כמו עומסי תנועה המשפיעים על אורכי זמני הנסיעות של הקווים. החברה עושה הכל כדי להימנע מכך במטרה לתת לנוסעים את השירות הטוב ביותר".

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה