"הזמינו משטרה שתגרור אותי החוצה": הצצה להתנהלות 'מכבי פארם' ברובע ז' 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e88eb1ab-d485-4f65-aee6-5174109fc6b0','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e88eb1ab-d485-4f65-aee6-5174109fc6b0','/dyncontent/2024/11/7/0b4764eb-7a24-435a-8054-7351e5744d6a.jpg',18510,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e88eb1ab-d485-4f65-aee6-5174109fc6b0','/dyncontent/2024/9/9/6831de30-171f-4ef6-bbce-e47b4a118465.jpg',18434,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e88eb1ab-d485-4f65-aee6-5174109fc6b0','/dyncontent/2024/8/21/75bf3ec7-9d88-483f-8a21-5ba6c45ad8ef.jpg',18244,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e88eb1ab-d485-4f65-aee6-5174109fc6b0','/dyncontent/2024/9/29/d8a27f1b-44b0-407b-97fc-2e6a01c4c566.gif',18529,'פלמ\"ח אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15]]);})

תלונות קשות על בית המרקחת היחיד המספק את שירותיו לתושבי רובע ז': "תורים ארוכים ויחס מזלזל בלקוחות" * והלקוח שהושלך החוצה לאחר שהוזמנה משטרה
 
 

קרדיט: freepik

ביקשו לרכוש תרופה וחוו חוויה משפילה: לקוחות 'מכבי' מדווחים לאחרונה של הידרדרות ביחס ובשירות – שעד כה היו מעולים כמסורת 'מכבי' – בבית המרקחת של הקופה, 'מכבי פארם', בסניף רובע ז'.

התלונות המגיעות ל'אשדודס' מעלות תמונה עגומה של פגיעה בשירות ויחס מזלזל בלקוחות, כשהדבר, חוזר ונדגיש, ממש לא עולה בקנה אחד עם עקרונות השירות של 'מכבי'.

"בחודשים האחרונים יצא לי כמה פעמים להגיע לבית המרקחת", כותב אחד התושבים ל'אשדוד'ס', "ובכל פעם ההמתנה נעה בין 40 דקות לשעה ורבע. משום מה רק חלק מהעמדות מאויישות, וכך נאלצים לקוחות רבים להמתין זמן רב כשמטבע הדברים ההמתנה אינה מהווה חוויה נעימה. אך פרט לכך, נראה שגם הצוות במקום לא פועל לשיפור החוויה, וזאת בלשון המעטה".

לדבריו, במהלך ההמתנה סופגים הלקוחות גערות מהצוות. "מי שדיבר בטלפון התבקש לכבות את המכשיר ולא לדבר. במקרה אחר פנתה המוכרת ללקוחה ושאלה בקול מה מבוקשה, כשהיא משמיעה בקול את מה שביקשה. הדבר גרם לפגיעה קשה בלקוחה שהסמיקה מבושה".

אך הקש ששבר את גב הגמל היה לדבריו בימי חול המועד סוכות. "המתנו לקוחות רבים לתור, ובשלב מסויים אני ועוד כמה לקוחות החלטנו לצאת החוצה, לשאוף אוויר. אשה מבוגרת יצאה לחנות השניה לקנות לעצמה כוס ברד. אך אז גילינו שאין לנו דרך לחזור. הדלת היתה נעולה וככל שביקשנו להכניס אותנו לא הסכימו להתחשב".

"ברגע שנפתח חרך קטן כדי לאפשר ללקוחות לצאת החוצה - נכנסנו פנימה. אמרתי למנהלת בית המרקחת שאני ממתין למעלה משעה, אך הדבר לא הועיל. האשה המבוגרת שיצאה לקנות לעצמה שתיה פשוט בכתה, אך מאום לא עזר.

בשלב מסויים היא הזעיקה משטרה בטענה ש'פרצנו לבית המרקחת'. הגיע למקום שוטר רכוב על ניידת ששמע את הסיפור, אך הוא לא יכול היה להועיל והוציא אותנו החוצה. וכך שבנו הביתה בלי תרופות, אך לפחות לא זכינו לרישום משטרתי...".

פניות דומות, נציין, הגיעו אלינו והן דיווחו על התופעה, שנדגיש כי היא מנוגדת לחלוטין לעקרונות השירות של הקופה, שחרתה על דגלה את המצויינות ואת רמת השירות הגבוהה ביותר, אך כנראה שב'מכבי פארם', שהיא חברת בת של מכבי, לא בדיוק הפנימו את העקרונות הללו והדבר דורש את מעורבותה של הקופה.

מטעם רשת מכבי פארם נמסר בתגובה: "רשת מכבי פארם מספקת שירות איכותי ומיטבי עבור כלל לקוחותיה, וכך תמשיך ותפעל. נדגיש כי אין מקום ליחס שאינו הולם מצד מבקשי השירות כלפי עובדי הסניפים שעושים עבודתם נאמנה למען הלקוחות".

 

 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('67b4c751-be34-49ea-ab05-da5808df7bf7','/dyncontent/2024/11/10/9f6a8c9c-410e-4368-a166-280d5a7e90ff.jfif',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50859,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה