מרגש ומרטיט: האלפים זעקו "שמע ישראל"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f7029e7c-7839-4762-b44f-65a304a796a5','/dyncontent/2024/5/15/13879c00-6084-4d89-a9de-6e68a09bc68b.jpg',17876,'מכבי אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f7029e7c-7839-4762-b44f-65a304a796a5','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15]]);})

בכנס הענק שנערך במעמד אלפים בהיכל מנורה בת"א לרגל סיום ספר הזוהר וכתיבת ס"ת, בראשותו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א ואביו רבה של אשדוד, קיבלו האלפים עול מלכות שמים. צפו

רבבה גדשו את איצטדיון "היכל מנורה" ביד אליהו בתל אביב לכבוד סיום הזוהר הקדוש מעל אלף פעמים, במעמד הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א רבה של אשדוד וקרית מלאכי ובנו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א ראב"ד מרוקו.

האלפים בכינוס. שוקי לרר

במשך מס' חודשים שהאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו פנה לציבור בעולם כולו ללמוד ולסיים את הזוהר ולהגיע לאלף אנשים שיסיימו עד יום כ"ה באלול, שהוא יום נשגב, יום בריאת העולם ויום פטירתו של רבי אלעזר בנו של המאור הגדול התנא רשב"י.

ואכן בס"ד עברו את אלף האנשים שזכו לקבל על עצמם ולסיים את הזוהר עד יום זה.

שמחה והתרגשות רבה אחזה באלפים כאשר המנחה הודיע על כניסתם לאולם של הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א ובנו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א.

במשך דקות ארוכות הזמר אברהם פריד יחד עם מקהלת "מלכות" והזמר חיים ישראל, שרו עם הקהל העצום שקם על רגליו ימים על ימי מלך תוסיף זמן רב.

לפני משא דבריהם של האדמור"ים שליט"א, כובדו ידידי מוסדות "שובה ישראל" ע"פ בקשתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א להדליק נר לכבוד התנא רשב"י זיע"א וכך עלו בזה אחר זה לבמה המרכזית וזכו לברכתו.

לפני המשא המרכזי, התקיים מעמד של כתיבת אותיות אחרונות בספר תורה שנכתב לכבוד התנא רשב"י ובנו רבי אלעזר זיע"א, בכתיבת האותיות כובדו האדמור"ים שליט"א וידידי תומכי המוסדות בארץ ובעולם.

בשלב זה הציבור קם על רגליו והגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א ערך את הברכה המסורתית - ברכת "הנותן תשועה למלכים" המסורתית כמידי שנה לכבוד מלך מרוקו שהוא בבחינת מלכות של חסד והודה לו על כל העזרה למען היהודים במשך כל השנים.

את המשא המרכזי נשא האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו וציין כי יום כ"ה באלול הוא יום קדוש, יום בריאת העולם ויום פטירתו של רבי אלעזר בנו של המאור הגדול רשב"י וסוד השם ליראיו. ביום קדוש זה ששון ושמחה, זכינו לסיום הזוהר הקדוש מעל אלף פעמים במוצאי שנת השמיטה, ישמחו השמים ותגל הארץ, כל שערי שמים יהיו פתוחים.

הרב פינטו ציין, כי תקנת סיום אלף ספרי הזוהר תוקנה על ידי גאוני ארץ ישראל ובראשם מרא דארעא דישראל הגאון רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל והראי"ה קוק זצ"ל, לפני למעלה ממאה שנים, במטרה להחיש את הגאולה ולעשות סוף לצרות.

לאחר דברי התעוררות אמר, אנו מבקשים מכל בני הקהילה הקדושה "שובה ישראל" בכל מקום ומקום שנמצאים בעולם, להמשיך ולהרבות כבוד שמים ולהיות חלק פעיל בסיום הזוהר הקדוש שנקבל על עצמנו עד לשנה הבאה ביום זה שיסיימו 10,000 אנשים את הזוהר הקדוש ביום זה, כולם יחד כאיש אחד בלב אחד, בכל שבת קודש להקפיד ללמוד את ספר "דברים" ואת הלימוד היומי וכך נזכה לתכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה, שנה טובה מבורכת, תזכו לשנים טובות ונזכה לאור גדול של הימים הללו ולסיום בירך והודה לכל המשתדלים והמסייעים בערב קדוש זה המהווה קידוש ה' גדול בעולם.

בסיום הקטע האחרון של לימוד הזוהר של למעלה מאלף איש, התכבד הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א כשכל הקהל עמד על רגליו.

לאחר מכן הגר"ח פינטו ערך ברכת מי שבירך לכל הקהל וכן לכל המשתתפים לשידור חי בעולם כולו.

הערב הגדול נחתם במעמד הסליחות, כשלפני התיבה עובר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ובנו הרה"צ רבי יואל פינטו, התרגשות מיוחדת אחזה בקהל בעת אמירת יג' מידות של רחמים לשמע קול השופר ההולך וחזק מאד שתקע הגר"ח פינטו ושופר זה קיבלו מחמיו האדמו"ר הגהק רבי מאיר אבוחצירא זצוקל המיוחס לאבי המשפחה מרן בעל האביר יעקב זיע"א.

בשעת לילה מאוחרת קהל האלפים התפזר לביתו מתוך תחושה של חיזוק והתעלות גדולה וקדושה כהכנה לקראת הימים הנורים הבאים עלינו לטובה.

צפו בגלריה המרהיבה ממצלמתו של שוקי לרר. 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה