מסתערים על השטח: אברכי ש"ס השתתפו בכנס בראשות הרב דרעי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('33c4b74c-5270-4d7d-867b-b4f55c38aee5','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('33c4b74c-5270-4d7d-867b-b4f55c38aee5','/dyncontent/2024/5/15/13879c00-6084-4d89-a9de-6e68a09bc68b.jpg',17876,'מכבי אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15]]);})

במעמד האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו: "אנו נמצאים בשעה גורלית חובה עלינו לחזק את הקול יעקב שזה תנועת ש"ס ואין הדבר תלוי אלא בנו" * הרב אריה דרעי: "רודפי הדת לא בוחלים בשום דרך על מנת לקעקע ולפגוע במסורת ישראל"

הרב דרעי נואם בכנס. מ' מיכאלי

ימים גורליים של שעת ההכרעה לקראת הבחירות לכנסת ה-25, ניכרת תכונה רבה להצלחת תנועת ש''ס, כשלצערנו ברקע שנאה יוקדת נגד כל דבר שבקדושה מחברי הממשלה הנוכחית. המטה המרכזי של תנועת ש"ס נפתח כבר בחודש אלול ושם עושים את העבודה על מנת להגיע לכמה שיותר מצביעים פוטנציאלים על מנת להגיע להצלחת המערכה.

 

בכנס חירום מרכזי ענק שהתקיים השבע במוסדות "אורות חיים ומשה" השתתפו מאות בני תורה וציבור רחב שעמד גם ברחבה שבסמוך מפאת חוסר מקום. את הכנס פתח ח"כ הרב ינון אזולאי שחידד את המערכה הפעם כאשר ראינו כולם שרודפי הדת העמידו בראש המערכה נגד כל דבר של סממן של יהדות לפגוע ולקעקע ועל כך אסור להישאר אדיש. בדבריו חיזק את האברכים ובני הישיבות אשר בעוז ובגאון חוזרים בימים אלו להיכלי התורה לקראת זמן חורף וקרא בקול גדול, נצלו כל רגע אפשרי להתקשר לבני המשפחה, חברים ותיקים כל מי שנראה לכם, להשפיע בכל עוז שיבחרו בתנועת ש"ס. הרה"ג ר' מאיר חיים מוייאל ראש ישיבת "זוהר התורה" כדרכו נשא נאום חוצב להבות וזעק "עשה למען ישראל השרויים בצרות", ואמר שכל אחד חייב להביא כמה שיותר מצביעים לתנועת ש"ס ובודאי יגרום בכך להיות שותף בלהרבות כבוד שמים.

 

את דבר התנועה הביא הרב אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס, בדבריו הביא עדויות קשות מתוך הממשלה, כמה השנאה כלפי עולם התורה ולציבור שומרי התורה והמצוות, על כן כולם מחוייבים להיחלץ חושים ולהירתם בימים הספורים שנותרו לנו לפעול ולהביא כמה שיותר מצביעים לתנועת ש"ס, בדבריו הזכיר את שיחתו האחרונה של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל שדבריו כצוואה ממש שיש לעשות הכל להגדיל את כוחה של תנועת ש"ס ולקדש את שמו של הקב"ה בעולם.

 

את המעמד חתם האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה" בארץ ובעולם, ואמר שלנוכח הדברים שאנו רואים וששומעים, אין צורך לשכנע, זה מצב של חובה של כל איש ואישה, הבחירות הללו אנו נותנים "קול" ואיזה קול? "קול יעקב" כשלוקחים הפתק של ש"ס אתה מצהיר שאתה שייך לבורא עולם לשלוחיו, זה מרן זצוק"ל ושאר גדולי התורה שקוראים לבחור בתנועת ש"ס. עוד אמר, הרי כולנו לומדים את ספריו הולכים לפי פסקיו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל בכל חלקי השולחן ערוך אז גם בענינים של בחירות אנו שומעים לו ומצייתים ל"קול יעקב" ובוחרים ש"ס. כאן פנה לציבור הרחב וביקש שיאמרו בפה מלא ש"אין הדבר תלוי אלא בי" שכל אחד יקח על עצמו בהתחייבות בלי נדר לפעול בכל כוחו להביא אנשים כמה שיותר למען תנועת ש"ס.

 

וסיים בברכה בשם אבותיו הק' שנראה ברכה וסייעתא דשמיא גדולה בקידוש שם שמים, להגדיל תורה ולהאדירה ולהיות שותפים לכל המעשים הברוכים למפעל הגדול שיסד מרן זצוק"ל בתנועת ש"ס והודה לאבי אמסלם והרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שיזמו וארגנו את הכנס החשוב הזה.

 

הציבור הרחב עבר בסך לברך ולהתברך מפי האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א לקראת זמן חורף בהיכלי הישיבות והכוללים.

 

משם פנו לכנס פעילים בבית הכנסת "נר מערבי", כשבתחילה התכבד הרב אריה דרעי בקביעת מזוזה ולאחר מכן שמעו את דרכי הפעולות לקראת הבחירות, כשהמסר העיקרי הועבר לכל הפעילים, שלא מוותרים על אף קול, וכולם יוצאים בנאמנות ובמסירות לשמוע בקול דברי חכמים תוך עשיית מאמץ מרוכז וחסר תקדים להצלחת הרשימה.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה