מאיץ לצמיחה העירונית: שיתוף פעולה פורץ דרך בין מקיף אמית י' לנמל אשדוד
15.12.25 / 00:33
חדש במקיף אמית י': תוכנית מנטורים חדשנית בשיתוף פעולה עם נמל אשדוד
בשבוע האחרון נפתחה באופן חגיגי תוכנית המנטורים המשותפת לנמל אשדוד ולמקיף אמית י'- מהלך אסטרטגי חדשני המפגיש בין אחד ממנופי הצמיחה המרכזיים של העיר, לבין דור העתיד של אשדוד.
נמל אשדוד, מהגופים המובילים בישראל בתחומי מנהיגות והון אנושי מצוין, יזמות וניהול מתקדם וחדשנות טכנולוגית עם עולמות AI, מציב את עצמו בלב ההזדמנויות עבור תלמידי העיר.
השותפות החדשה שנרקמה- בדיוק באזורי המצוינות של הנמל- מעניקה לתלמידים גישה ישירה למקורות הכוח שמניעים את כלכלת אשדוד קדימה.
במפגש ההשקה התלמידים פגשו את המנטורים החדשים שלהם- עובדי ומנהלי נמל מקצועיים שישמשו עבורם דמויות מפתח ומבוגר משמעותי.
זהו צעד נוסף בתפיסת ה'חינוך השלם' של בית החינוך, הרואה בתלמיד אדם שלם ומחברת בין בית הספר, הקהילה והתעשייה המתקדמת של העיר.
מנכ"ל נמל אשדוד, מר ניסן לוי, המלווה בעצמו את מנהל בית הספר כמנטור, אמר: "החיבור בין תלמידי אשדוד לבין אנשי המקצוע של הנמל יוצר הזדמנות אמיתית לצמיחה אישית ועירונית ומחזק את הערך של ההחזרה והתמיכה בקהילה. פעילות זאת מבטאת את מחויבותו העמוקה של נמל אשדוד לקהילה העירונית. זוהי השקעה בדור צעיר של מנהיגים יוזמים וערכיים, ויש לפעול להמשך חיזוק והרחבת התוכנית כדי לאפשר לעוד תלמידים ליהנות מהזדמנות משמעותית זו."
שיתוף הפעולה אינו רק בתחום החינוך, זהו מהלך עירוני פורץ דרך, שבו תלמידי אשדוד מתחילים להשפיע כבר עכשיו על האקוסיסטם המקומי:
* בתחומי היזמות
* חדשנות
* פיתוח העירוני
זו דוגמה מובהקת לכך שהעיר מטפחת שדרה עתידית של מנהיגים, יזמים ומשפיעים.
השותפות נמצאת רק בתחילתה, ואנחנו ממשיכים להתרחב:
המקיף והנמל מזמינים עובדים ומתנדבים נוספים להצטרף ולהיות חלק מיוזמה שמעצבת את פני העיר.
ירון כרמי, מנהל אמי"ת י: "אנחנו מאמינים שהתלמידים שלנו צריכים להיות במקומות הכי איכותיים בחברה הישראלית, פרוייקט המנטורים עם נמל אשדוד מאפשר לנו לממש את החזון הזה.
תודה גדולה למנטורים שפתחו את ליבם, וליועץ אריאל- אשר מוביל את התהליך ומלווה מקצועית את המנטורים והתלמידים בתהליך.
בזכותכם, החזון מתרגם לפעולה ומשאיר חותם אמיתי על דור העתיד של אשדוד."
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]
