בכירי מערך היולדות ב'אסותא' נפגשו עם רבני ויועצי קהילת גור. צפו בגלריה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8f571ee8-ddd5-4e13-84fc-1ff04a4ae13c','/dyncontent/2024/5/15/13879c00-6084-4d89-a9de-6e68a09bc68b.jpg',17876,'מכבי אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8f571ee8-ddd5-4e13-84fc-1ff04a4ae13c','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50857,'Image','');},15]]);})

עשרות רבנים, מדריכים ויועצים רפואיים מקהילות חסידי גור שבדרום הארץ, אשדוד, קרית גת, דימונה וערד, קיימו פגישת עבודה עם הצוות הנרחב של מערך הנשים והיולדות בביה"ח הציבורי 'אסותא אשדוד' * "היכרות יסודית שתבטיח שיתוף פעולה מועיל"

צילום: דוברות אסותא - לירון מולדובן

חיבור לקהילה: קרוב ל-50 רבנים, מדריכים ויועצים רפואיים מטעם קהילות גור בדרום הארץ, התארחו השבוע בפגישת עבודה פורה ויעילה שהתקיימה בבית החולים הציבורי 'אסותא אשדוד' יחד עם בכירי מערך הנשים והיולדות.

במהלך הפגישה, שנמשכה על פני קרוב ל-3 שעות, ערכו הרבנים היכרות עם צוות המערך ועם המחלקה, כאשר הם נחשפים למקצועיות ולהשקעה ברמת השירות. במקביל, עמד הצוות הרפואי על הצרכים של היולדת החרדית.

את הפגישה, שהתקיימה ביום שני, כיבדו בנוכחותם רב חסידי גור באשדוד הגרש"ד הכהן גרוס שליט"א, לצד הרה"ח רבי מאיר קיהן שליט"א מירושלים העומד בראש ארגון 'להצילם' ואשר מלווה מזה שנים זוגות נשואים רבים. כן השתתפו רבני גור בערד, דימונה וקריית גת – הרה"ג רי"נ גוטרמן, רח"ה וקשסטוק ור"ט זיטלני, רב בית החולים הרב יעקב קיהן, רב המרכזים הרפואיים אסותא הרב חיים יצחק פלדמן, ומתאם קשרי הקהילה בבית החולים 'אסותא אשדוד' הרב אברהם מרדכי פלר.

מנכ"ל בית החולים, מר ארז ברנבוים, שקידם את משלחת הרבנים והיועצים הרפואיים, מסר את ברכתו של יו"ר מכבי ויו"ר 'אסותא', מר רן סער, והודה על הביקור שמטרתו להעצים את שיתוף הפעולה הקיים והמתמשך בין קהילת גור בפרט והקהילה החרדית בפרט, כאשר הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בגידול העקבי במספר היולדות, המגיעות כיום לבית החולים מכל הריכוזים החרדיים בדרום הארץ.

 מנכ"ל ביה"ח הביע תודה לרב בית החולים הרב קיהן, למתאם קשרי הקהילה הרב פלר ולצוות מח' כשרות ודת על הסדרת נושאי הדת ומתן סיוע לכל פונה, בכל עת.

בהמשך סקר את תוכניות ההתפתחות של בית החולים, שנערך בימים אלו לקראת בניית המגדל החדש שבו, לפי התוכנית, יתווספו עוד 300 מיטות לבית החולים לצד שירותים ומחלקות נוספות – מה שיכפיל את תפוקת בית החולים ויאפשר לו לספק מענה מושלם ונרחב יותר לכל הבאים בשעריו.

בהמשך הציג רב בית החולים, הרב יעקב קיהן, את ההשקעה הרבה מצד בית החולים בכל הנוגע לתחומי הכשרות שעליו מופקד המשגיח הרב ישראל ליצמן, לצד ההשקעה הרבתית בתחומי הדת.

בין היתר הוסדרו הכניסות לבית החולים, ניתנו פתרונות טכנולוגיים לשורה של פעולות, בדגש על נושא טומאת כהנים שעליו מופקד הרב שלמה ברגמן, והעיקר – מתן מענה בדמות סעודות שבת לכל הבאים לבית החולים.

מתאם קשרי הקהילה, הרב אברהם פלר, העלה על נס את אנשי מערך היולדות והנשים, שזמינים לכל פניה המגיעה והם עושים כמיטב יכולתם לתת מענה לכל נושא.

הרב פלר פירט מספר דוגמאות ששיקפו את היחס ואת רמת השירות הגבוהה וצין כי העובדה שגם בעלי התפקידים הבכירים זמינים בכל עת ומספקים מענה מיידי אינה מובנת מאליה: "העליה העקבית במספר הלידות, כשהיולדות מגיעות מכל הישובים בסביבה", אמר, "מלמדת על רמת האמון הגבוהה ועל החיבור לציבור החרדי כולו, וזאת בזכות רמת המקצועיות הגבוהה לצד ההשקעה ברמת השירות שהיא לאות ולדוגמא".

הרה"ח רבי מאיר קיהן העומד בקשר מתמיד עם מערך היולדות, הודה על מקרים רבים שבהם התאפשר לו להתוודע מקרוב למקצוענות המערך הרפואי אך גם להתייחסות לכל פרט במטרה להקל על היולדות.

"קשה להאמין שמדובר בבית חולים צעיר שהחל את דרכו רק לפני 5 שנים", אמר, "והעובדה שהיום מספר הלידות עובר את ה-500 בחודש, כ"י, רק מעידה על רמתו הגבוהה".

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה