חברת נמל אשדוד ערכה כנס מיוחד ללקוחות אסטרטגיים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('84b28356-9b1e-40a4-a354-694e03d1afa8','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50871,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('84b28356-9b1e-40a4-a354-694e03d1afa8','/dyncontent/2024/4/17/adf57fbc-5a84-4e95-9d82-a465d2a648e3.gif',17707,'בראשית אייטם כתבה ',525,78,true,50871,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('84b28356-9b1e-40a4-a354-694e03d1afa8','/dyncontent/2024/4/21/09f20987-d5d3-4712-8e6f-6e24227d49bf.jpg',17795,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,50871,'Image','');},15]]);})

בהתאם למה שכבר הפך למסורת, הוזמנו בכירי הלקוחות בנמל למפגש חגיגי לסיכום השנה החולפת * כ-100 לקוחות השתתתפו

נמל אשדוד. צילום: שבתאי טל

חברת נמל אשדוד קיימה ביום חמישי האחרון כנס לקוחות פרימיום. הכנס התקיים בזאפה הרצליה וכלל הופעה של אמנים ישראליים במעמד מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, אלי בר יוסף, וכ – 100 לקוחות הנמל מהמגזרים השונים, מגזר כלי הרכב, סוכני אוניות, משלחים בינלאומיים, מובילים יבשתיים, יבואנים, יצואנים, נציגי התעשיינים, חברי ההנהלה ואורחים נוספים.

אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, אמר: "חברת נמל אשדוד עומלת מדי יום לשדרג את עצמנו במגוון של זירות על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר בשוק. אנחנו מברכים על  חידוש מסורת המפגשים השנתית עם לקוחותינו המייצגים את כלל מגזרי המשק במדינת ישראל, ושמחים להיפגש פנים מול פנים אחרי שנתיים של תקופה מאתגרת בה התמודדנו עם הקורונה והשלכותיה על שרשרת האספקה הבינלאומית."

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה