רכבת ארוכה ארוכה: יותר מ-2,000 נוסעים ברכבת

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/11/13/9d2384cb-ab0f-479c-aee3-0ba9176ebbef.gif',18705,'כתבה מכבי',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18510,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/9/29/d8a27f1b-44b0-407b-97fc-2e6a01c4c566.gif',18529,'פלמ\"ח אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/11/6/b3781e7a-1226-4ea6-b460-a7ae239b50de.jpg',18672,'כתבה כללית',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/9/9/6831de30-171f-4ef6-bbce-e47b4a118465.jpg',18434,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/11/25/d70c3701-7580-48aa-8c96-1f7a5e440d4e.jpg',18744,'יואב הייטק',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218e7fea-6e50-4e09-a4a4-0e05c4a8fa17','/dyncontent/2024/8/21/75bf3ec7-9d88-483f-8a21-5ba6c45ad8ef.jpg',18244,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

רכבת הנוסעים הארוכה בישראל יוצאת לדרך: רכבת ישראל החלה להפעיל רכבות חשמליות חדישות עם 12 קרונות באורך של כ-315 מטרים וקיבולת של כ-2,000 נוסעים

תחנת הרכבת בגדרה יוצאת לדרך!

כחלק מההערכות לגידול המשמעותי בכמות הנוסעים השנתית, מ-70 מיליון נסיעות בשנת 2019 לכ-200 מיליון נסיעות בשנת 2030 וכ-300 מיליון נסיעות בשנת 2040, רכבת ישראל החלה בהפעלת רכבות חשמליות ארוכות (315 מ') עם קיבולת של כ-2,000 נוסעים

הפעלת רכבות אלה מתאפשרת בזכות הצמדה של שני מערכי קרונועים בעלי ששה קרונות מסוג סימנס DDEMU, רכבות חשמליות, ידידותיות לסביבה, מהמתקדמות והחדישות ביותר בעולם. רכבות ה-12 קרונות החלו לפעול בקו הפרברי בנימינה-רחובות, ובהמשך ישולבו בקווים נוספים

 לאחרונה אישר דירקטוריון רכבת ישראל בראשות עו"ד משה שמעוני תכנית הצטיידות משמעותית נוספת בשווי של 1.7 מיליארד יורו הכוללת 81 קרונועי סימנס DDEMU נוספים, לצד 96 קרונות דו-קומתיים מתוצרת אלסטום, וכן קטרים חשמליים. קרונות אלה, יחד עם הפעלת קרונועי ה-DDEMU הכפולים, צפויים להקל משמעותית על העומס בקרונות, וכן יופעלו בעתיד בפרויקטים המסילתיים המבוצעים כיום על ידי רכבת ישראל כגון מסילת 431, המסילה המזרחית ועוד

 יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "בהתאם למדיניות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, והחלטת דירקטוריון הרכבת, אנו נערכים לעלייה המבורכת במספרי הנוסעים הצפויה בשנים הקרובות, עם רכש משמעותי של רכבות חדישות וחשמליות, המאפשרות קיבולת נוסעים גבוהה, ברמת שירות מיטבית, אשר פעילותן החלה בשבועות האחרונים."

 מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה: רכבות ה-DDEMU החשמליות והירוקות לסביבה הינן מהמתקדמות ביותר בעולם מבחינת בטיחות ושירות, וכוללות שדרוגים רבים לנוסע כגון מערכות מידע דיגיטליות ותצוגות מסך מתקדמות לצד מערכות בטיחות חדשניות הפעלת רכבות ארוכות אלה תאפשר צמצום העומסים בקרונות ותעניק שירות רכבתי איכותי בשנים הבאות, בהן מספר הנוסעים ברכבת צפוי לזנק."

 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('26e5b2d6-e7a2-400f-b1af-6cc88e2ea980','/dyncontent/2024/11/25/d70c3701-7580-48aa-8c96-1f7a5e440d4e.jpg',18744,'יואב הייטק',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('26e5b2d6-e7a2-400f-b1af-6cc88e2ea980','/dyncontent/2024/11/10/9f6a8c9c-410e-4368-a166-280d5a7e90ff.jfif',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה