ראש העיר ד"ר לסרי השיק קמפיין והאשים: "בעלי עניין רוצים להחליף אותי בראש עיר בובה"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3c196bf4-d267-4dfd-94e7-85cfb83f3825','/dyncontent/2024/5/15/13879c00-6084-4d89-a9de-6e68a09bc68b.jpg',17876,'מכבי אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3c196bf4-d267-4dfd-94e7-85cfb83f3825','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי השיק הערב את קמפיין הבחירות שלו תחת הסלוגן 'שומרים על הבית' המקפל בשלש מילים את רצונו לשמור על העיר בשנים הקרובות מפני גורמים אותם הוא מכנה "בעלי עניין עם תיאבון גדול שלא יודע שובע"

צילום: מערכת אשדודס

השיק קמפיין: ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי השיק הערב (ג') את קמפיין הבחירות שלו תחת הסלוגן 'שומרים על הבית'.

הסלוגן מקפל בשלש מילים את רצונו של ראש העיר ד"ר לסרי לשמור על העיר בשנים הקרובות מפני גורמים אותם הוא מכנה "בעלי עניין עם תיאבון גדול שלא יודע שובע".

בפתח נאומו הציג ראש העיר את מס' 2 שלו עו"ד גבי כנפו ושאר נציגי רשימת 'אשדוד בתנופה' הוותיקים והחדשים וקרא לחזק אותם.   

בהמשך פרש בהרחבה את הישגיו ב-15 השנים האחרונות בהן הוא מכהן כראש העיר. בין היתר הציג את הישגיו בבניית בית החולים אסותא אשדוד בהדגישו כי "המשימה שלנו כעת היא הכפלה ל-600 מיטות, ואיננו ממתינים. כבר בחודשים הקרובים אנחנו נוציא היתרים ראשונים למגדל החדש".

כן ציין את פארק אשדוד ים, את המשכן לאומנויות הבמה, את מרכז ״כיוונים״ לצעירים, את מרכז ״מהות״ לביטחון וחוסן קהילתי, את חניכת תחנת המשטרה ומטה מרחב לכיש בתי המלון - ווסט ולאונרדו, שלא היו קיימים לפני 15 שנה ועוד. 

בהמשך תיאר פרויקטים הנמצאים בביצוע דוגמת קרית הספורט, הקאנטרי קלאב ברובע ט׳, מרכז התרבות האנדלוסית ומורשת הפיוט בישראל וספרייה גרנדיוזית חדשה.

לסרי הציג את חזונו לשנים הבאות ותיאר כיצד עשוי להיראות עתידה של אשדוד בשנים הבאות בהובלתו בכל הנוגע למערכת החינוך, כלכלה ותעסוקה, איכות סביבה וקיימות.

לקראת סיום הוא התייחס לקרב הפוליטי המתחולל בעיר לקראת הבחירות הקרובות והציג  את סלוגן הקמפיין 'שומרים על הבית' כשהוא מאשים את מתחריו בניסיון להפקיר את העיר לידי אנשים אותם כינה 'בעלי עניין שאינם יודעים שובע'. 

"זה לא סוד שמתקיים נגדי מסע בחירות וקמפיין אדיר, כדי להדיח אותי ולהחליף אותי בראש עיר בובה", אמר לסרי.

"מושקעים בו עשרות מיליוני שקלים. בנוסף למשאבים אדירים ולחצים על גורמים משפיעים לא רק באשדוד. המטרה שלהם היא, להזיז הצידה את מי ששומר על אשדוד מכל משמר מפני השתלטות של גורמים זרים.

"כולם וודאי שואלים, למה להשקיע כל כך הרבה משאבים כדי להדיח אותי? הסיבה פשוטה - כל עוד אני מכהן כראש עיר, הם לא יכולים להשיג את מה שהם רוצים".

לסרי תיאר כי "במשמרת שלי ושל חבריי, אנחנו שומרים ב-7 עיניים על אשדוד. אנחנו עומדים כחומה בצורה מול התיאבון הגדול מידי שלא יודע שובע, של בעלי עניין, שלא משתלב עם טובתה של העיר אשדוד. לא משתלב עם טובתם של התושבים. הם רוצים ראש עיר אחר. כנוע. חלש. ראש עיר ללא עמוד שדרה שיאפשר להם לשלוט בעיר שלנו.

בדבריו התריע: "ההשתלטות על אשדוד ומשאביה תחזיר אותנו שנים אחורה לימים אפלים - רובכם גם זוכרים איך עיריית אשדוד לפני כ-15 שנה. זוכרים את העובדים שהיו מחתימים כרטיס עובד ויוצאים לסידורים אישיים. זוכרים איך בשעות העבודה הייתם רואים עובדי עירייה בבתי קפה ובעסקים פרטיים. זוכרים גם מי היו הטיפוסים ששלטו בעירייה. הם כבר לא שם.
"אתם יודעים היכן הם היום? הם עובדים במטות של המועמדים האחרים לראשות העיר. הם חולמים ומקווים לחזור חזרה לאותם ימים עליזים, ששירתו את עצמם ואת המשפחות שלהם. הם לא שירתו את התושבים.
האם אתם, תושבי אשדוד, רוצים לחזור לאותם הימים"?, תהה. 

את דבריו חתם בקריאה לתושבי אשדוד. "אני קורא לתושבי העיר שאוהבים אותה, אבל מופצצים השכם וערב במסרים שליליים שממומנים על ידי בעלי עניין - בואו להילחם איתי על העיר אשדוד. הצטרפו אלי - ויחד, נלחם על הבית. יחד נשמור על אשדוד שלנו. יחד נשמור על הבית. בהצלחה אשדוד".

 

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה