עסקאות נדל"ן? שיהיה ב'רילקס'!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('41891c86-a3b7-4d8a-88fe-96f10102684c','/dyncontent/2024/7/7/fb1ae825-9e7d-45b4-beb8-2b5958a9c1e2.jpg',18341,'כללית אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('41891c86-a3b7-4d8a-88fe-96f10102684c','/dyncontent/2024/8/21/75bf3ec7-9d88-483f-8a21-5ba6c45ad8ef.jpg',18244,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

כולנו שואפים למקסם את היכולות שלנו ולהתפתח בהשקעות נכונות שיקנו לנו פרנסה מכובדת וברווח . זה בהחלט אפשרי, ואפילו מומלץ , אם רק נבין כמה כסף יש לנו בין הקירות של הבית . עם המעטפת המושלמת של 'רילקס', יהיו לכם כל הכלים לרכוש דירה להשקעה בשלב הכי משתלם שתמצאו

 

צילום: באדיבות המצלם

- תוכן שיווקי - 

ההוצאה הגדולה ביותר של משקי הבית בישראל היא כנראה ה משכנתא . למרות זאת , מדובר באחד התחומים הקשים להתמצאות עבור רוב הלקוחות . הלקוח הממוצע אינו מתמצא בסבך המספרים , טיב המסלולים , בניית התמהילים השונים , ועל כן יש חשיבות רבה למצוא את הגורם המקצועי ביותר שייתן מענה אמין ,מדויק ויסודי . "מדובר בהליך המאופיין בהמון בירוקרטיה וכאבי ראש ,"  אומר יוסי ברגר , מנכ"ל ובעלים של קבוצת ' רילקס - נדל " ן , משכנתאות וביטוחים ."אי ן ספק שהתהליך הזה , שאופי הניהול שלו הוא קריטי לשנים רבות מאוד ,מלווה בהמון סטרס ולחצים כבדים . אפשר לומר , שמבחינתי , בראש ובראשונה , זהו התפקיד שלי . להשרות רוגע . לא בכדי בחרתי בשם הזה לחברה - רילקס . בעיניי זו שליחות ,וכך אני נוהג בכל תיק שמגי ע לידי ."

החברה שכבר מונה כמניין יועצים , פעילה שבע שנים בתחום ייעוץ המשכנתאות , ובשנים האחרונות הרחיבה את פעילותה גם לתחום הנדל " ן .  " מבחינתי כשמגי ע אליי לקוח , כל אחד באשר הוא , מלבד יצירת תמהיל , בניית מסלולים ולחימה על ריביות הכי טובות בשוק ,אני קודם כול רוצה להעניק לו שקט נפשי " אומר ברגר .  " אנחנו מנהלים כאן מפעל קטן , כמות תיקים עצומה במקביל , ולמרות זאת , יעידו הלקוחות שאנחנו מצליחים לתת לכל תיק ותיק את המענה הטוב ביותר ,באופן אישי , ישיר ושוטף . כיום אנחנו יכולים להביא ללקוח מגוון אפשרויות קידום ופיתוח נוספות בתחום הנדל "ן , עסקאות ייחודיות ותנאים אטרקטיביים שלא יהיו לו באף מקום אחר , ועם המעטפת שיצרנו מסביב , אנחנו מבטיחים תהליך מקצועי ואפקטיבי לכל מי שמחפש למנף ולהתפתח . בכל סכום , לכל אדם , באופן המותאם לו ביותר ."

הכתובת בתוך הקיר

איך זה עובד בעצם? מתברר שיש יתרונות מובנים כאשר החברה עוסקת במתן ליווי וייעוץ מקצועי גם לקבלנים , חלקם מהגדולים ביותר בשוק הנדל "ן במדינה . "באמצעות הקשרים שיצרנו עם קבלנים , יש לנו אפשרות להשיג עבור הלקוחות את עסקאות הנדל "ן האטרקטיביות ביותר בשוק ," מסבירה

נעמי יצחקי , מנהלת מחלקת נדל "ן בקבוצת ' רילקס .' " כל קבלן , בטרם פונה לבנק לקבלת מימון וליווי בנקאי ,עליו להוכיח היתכנות פוטנציאלית למכירת הדירות . לשם כך נוצר המושג 'מכירה שקטה' הקבלן מוכר מספר דירות מצומצם בעיקר לאנשים שקשורים אליו , ובאופן שקט למדי , כאשר השלב הזה מתבצע עוד לפני שלב הפריסייל – שלב המכירות הראשוני לכאורה במכירה לשוק החופשי .

מטבע הדברים התנאים במכירות שכאלה הם הטובים ביותר שאפשר לקבל , הן מבחינת המחיר ,והן מבחינת אחוזי התשלום הראשונים , הצמדה למדד ואלמנטים נוספים . בשנה האחרונה קידמנו בסייעתא דשמיא שבעה פרויקטים שונים , ושיווקנו יותר ממאה דירות בשנה הקשה ביותר לענף הנדל "ן עקב המלחמה ". כל פרויקט שכזה עובר סינון קפדני ובחינה מעמיקה לפני שאנחנו משווקים אותו ללקוחות . אנחנו בוחרים פרויקט אחד מתוך עשרות פרויקטים שמציעים לנו ,רק לאחר שאנחנו מוודאים את רמת הפוטנציאל עבור הלקוח , ומבטיחים שהלקוחות ייהנו מעסקאות אטרקטיביות ובעלות ערך מוסף הגבוה ביותר שהם יוכלו לקבל .  באמצעות הקשרים שאנחנו מחזיקים הודות למחלקת ייעוץ המשכנתאות , בעוד שהקבלנים צריכים 'לשחרר' כמות דירות לא מבוטלת בטווח זמן מהיר יחסית , יוצרת את הפלטפורמה ליצירת התנאים הטובים ביותר עבור עסקה שתוכל למנף אתכם קדימה ."מאיפה משיגים את הכסף למינוף? מתברר שקיימים הרבה פתרונות יצירתיים , ולעיתים הכספים שלכם נמצאים בתוך הקירות של הבית שלכם . פשוטו כמשמעו. אם יש לכם נכס שהמשכנתא שלה הוא משועבד עומדת על פחות מ 50- אחוזים ,תוכלו להגדיל את ההון העצמי שלכם במקביל לאפשרויות נוספות , כגון איחוד הלוואות ושאר פתרונות שהמעטפת של קבוצת 'רילקס ' תדע לספק לכם ,כדי שתהיה לכם אופציה פיננסית רחבה ביותר שתוכלו למנף בקניית נכס נוסף .  "לפעמים כל מה שצריך זה לצאת מהקיבעון המחשבתי ," אומרת יצחקי ."אדם שיש לו משכנתא נמוכה יחסית , שלא לדבר על הון עצמי ששוכב בעו"ש , מפסיד כסף עם כל יום שעובר. כיוון שכסף שלא ממונף ולא מנוצל הוא למעשה כסף שמפסיד מערכו עם כל רגע שעובר . חשוב לבדוק בכל עת את האפשרויות הקיימות ולנצל את ההזדמנות . כמובן שהתהליך עצמו מתנהל באופן הדוק , מותאם אישית ללקוח , ומתקיים בשיתוף הקבלנים שאיתם אנחנו עובדים ומספקים גם להם מעטפת בנקאית , כך שלמעשה אנחנו מקבלים את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו.

אז איך זה מתבצע?

איך קורה התהליך עצמו? "כל כסף שנכנס לעסקה בשלב כזה מופקד בחשבון נאמנות אצל עו"ד חיצוני," מסבירה יצחקי ."היות שמדובר בשלב מאוד ראשוני , לרוב לפני היתרים ומימון בנקאי , ומתוקף חוק המכר שקיים במדינת ישראל ונועד להגן על הלקוח , זו הצורה המקובלת שכך זה מתנהל. ככלל ," היא מוסיפה , "אם יש קבלן שמבקש לסגור עסקה באופן שכזה ובלי שהכסף מופקד בחשבון נאמנות , זו נורה אדומה שמומלץ לבדוק אותה לפני שסוגרים עסקה , היות שמדובר בסימן שלא מבשר טובות . זהו כלי שיצרה המדינה בשביל להגן על הלקוחות , והניסיון לעקוף אותו בדרך כלל אומר שהמצב לא מזהיר , כך שכדאי לחשוב פעמיים לפני כן".

כאן אנחנו מגיעים לליווי המקצועי של החברה שמספקת בעצם את התמונה המלאה לפני כניסה לעסקה, את שלל הפתרונות היצירתיים, בחינת התנאים הרלוונטיים והאלמנטים שקיימים אצל כל לקוח שיוכל למקסם את היכולות שלו ,למנף באופן שמתאים לו ולוודא שאכן הוא יוכל לסגור את העסקה ,לעמוד בה ובעיקר לסיים את העסקה , שהוא מרכיב קריטי ". צריך לזכור שאנחנו נמצאים בזמן קריטי למדי ," אומרת יצחקי . "בשנתיים האחרונות השוק קפוא , הריביות קפצו לשמיים , קבלנים החזיר וקרקעות ונרשמו שיאים שליליים בהיקף התחלות הבנייה . צריך להבין שבמדינת ישראל אנשים רוכשים דירות . זה שאנשים לא קנו בשנתיים האחרונות לא אומר שהם לא צריכים דירות . כולם על הגדר ויש גבול כמה אפשר למתוח את החבל ולמנוע מאנשים לרכוש דירות . ראינו את זה בקורונה . שנה וחצי השוק היה קפוא ולאחר מכן , כאשר אנשים חזרו לרכוש ונכנסו בבת אחת לשוק , היה פה פיצוץ ועלייה היסטורית ש ל 27% במחירים תוך שנה וחצי . עכשיו התקופה לקבל החלטה ולהיכנס לעסקאות נכונות לפני העליות הדרמטיות שצפויות . בחודשים האחרונים אנחנו מתחילים לראות את ההתעוררות ואת התחלתו של השינוי , אנשים חוזרים לרכוש דירות! עכשיו הזמן , מחר יהיה מאוחר ." צריך להביא בחשבון שיש משתנים נוספים שמשפיעים על העליות הצפויות במחירים .המלחמה שיצרה מחסור חמור בעובדים ,והכפילה ושילשה את העלות של עובד בנייה כיום בארץ , התייקרויות חומרי הגלם ,הסכסוך עם טורקיה שהוביל לעלייה נוספת במחירים וגל העלייה לארץ המטורף בעקבות האנטישמיות בעולם . כדאי לכל אחד ואחד לבוא ולבדוק את האפשרויות שיש לו ולנצל את ההזדמנות , ליצור לעצמו אופק ורוגע , ולא להתחרט בעתיד . קחו את העתיד הזה שלכם בידיים ותנו לעצמכם את ההזדמנות להתקדם ולהתפתח , להגיע הכי רחוק שאפשר . אל תתפשרו על פחות מזה .

עושים את המקסימום עבורכם

כחלק מהתרחבות החברה והשאיפה לממש את החזון שכל אחד יוכל לקבל את הייעוץ והמעטפת הטובים ביותר הן עבור רכישה ראשונה והן עבור רכישה נוספת , עם מחלקת הנדל "ן הרחיבה החברה את פעילותה גם לתחום הפנסיוני והביטוחים שמשלימים עבור הלקוח את יכולות המינוף והמעטפת המקצועית ."החלום שלי תמיד היה להגיע בסוף להשקעות נדל "ן ," מספר המנכ"ל יוסי ברגר . "למעשה , את המודל שאנחנו לוקחים לקוח ורצים איתו עד הסוף, החלטנו לקחת שלב אחד קדימה ולהעניק פתח לעסקאות גדולות עבור כל לקוח , מוצרים ייחודיים שמספקים אפשרויות לרכישה , ופתרונות יצירתיים לקידום עסקאות בתחום הנדל "ן באופן שמותאם לכל לקוח . כמו כן עם התרחבות החברה אנחנו מעניקים גם את המעטפת הביטוחית , הן מצד ביטוח המשכנתא והן מצד הביטוח הפנסיוני ,כך שלקוח יוכל למצוא את כל הדרוש עבור עסקה מושלמת שתיקח אותו קדימה - הכול במקום אחד ." "למעשה , אנשים רבים שלוקחים משכנתא עבור הדירה שלהם , מחמיצים את העובדה שבקירות הבית שלהם , שעליו הם משלמים , יש מאות אלפי שקלים ששוכבים ללא מעש ," מוסיף מנכ "ל מחלקת המשכנתאות ומנהל פיתוח עסקי , איציק ליפסקר . "פיתחנו מוצרים ייחודיים המאפשרים להמון לקוחות להרחיב את היקף המשכנתא שלהם ולרכוש נכס נוסף תוך מינוף הנכס הקיים בתנאים אטרקטיביים , או שימוש בהון עצמי ששוכב בעו"ש . כמובן שהתהליך עצמו מתנהל באופן הדוק , מותאם אישית ללקוח , ומתקיים עם הקבלנים שאיתם אנחנו עובדים ומספקים גם להם מעטפת בנקאית , כך שלמעשה אנחנו מקבלים את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו ."

החברה בעצמה נמצאת במגמת עלייה מתמדת שלא מפסיקה לרגע ." מאגר הלקוחות לא מפסיק לגדול," אומר יוסי ברגר מנכ"ל החברה . "אשר על כן , התרחבנו לסניף חדש , אנחנו דואגים להכניס מערכות חדשות , מבצעים תהליכים לייעול הממשקים הקיימים ועושים הכול בשביל לעוף קדימה . "בסופו של דבר , המלחמה עבור כל לקוח והשירות לעילא ולעילא , תמיד יהיו הד-נ-א של החברה . זה לא משנה לנו אם לקוח ' כבד ' או ללקוח יש פחות אמצעים , בשבילנו הם אותו הדבר . אנחנו נילחם בשבילו על התנאים הכי טובים שהוא יוכל לקבל , ובפער . זה כלל ברזל אצלנו . כמו כן , אנחנו נמצאים בכל שלב בתהליך , ובעיקר - עד הסוף . בכל זמן נתון שהלקוח יצטרך את הליווי המקצועי אנחנו נהיה שם בשבילו במאתיים אחוז . "אנחנו יכולי ם לומר בפה מלא שאצלנו הלקוח יקבל את העסקה הטובה ביותר ,בהתחייבות.

 אבל אם נרצה לשים דגש על משהו שלא כל אחד יכול לומר , הרי שאנחנו בסייעתא דשמיא יכולים היום להעיד על עצמנו : זכינו ל־ 100% לקוחות מרוצים .

מוזמנים לבדוק אותנו!

https://relaxfinance.ravpage.co.il/banners2

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('7a7c4d4c-65ff-4204-925d-f8cfd0991780','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50819,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה