הסגן מבטיח: "לא תרצו לצאת מאשדוד"  

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4b762736-e44b-4852-9043-db6dfc59d4ba','/dyncontent/2024/5/15/13879c00-6084-4d89-a9de-6e68a09bc68b.jpg',17876,'מכבי אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4b762736-e44b-4852-9043-db6dfc59d4ba','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

חוברת 'מאוגדים' שהושקה השבוע מלמדת שאין רגע דל: בימי בין הזמנים הקרוב, לא תרצו לוותר על אף יום בעיר. "דאגנו לפעילות לכלל תושבי העיר מסביב השעון במשך כל ימי החופשה", הוא אומר
 

הרב יחיאל וינגרטן (צילום דודו חן)

תושבי אשדוד קמו לבוקר חדש וראו את הקטלוג המבצבץ מתיבת הדואר. מיד כל המשפחה התכנסה סביב שולח עגול והחלו להיערך דיונים בעלי השלכות מרחיקות לכת: מי נרשם ולאיזה ארוע, ואיך בדיוק מצליחים לתאם שגם הבנידודים יסעו יחד איתנו באוטובוס לפארק רעננה.

עלעול מהיר בחוברת המהודרת שנצבעה בגווני חופש וקיץ קלילים מראה את ההשקעה המרובה, את החשיבה ואת הירידה לפרטים של צוות ההפקה של ארועי הקיץ. הארועים נבחרו בקפידה, התכניות הטיולים הנסיעות – כולם נבררו מתוך אינספור אפשרויות אחרות, נבחרו רק הארועים המוצלחים ביותר, המרתקים והסוחפים. הושם גם דגש על ארועים בהם יוכלו להשתתף תושבים רבים, ולא פחות מכך התקבלה החלטה לשמור על רמת מחירים נמוכה ולא להיגרר אחרי עליות המחירים בשוק.

כך למשל ניתן ליהנות מיציאות לשלל פרקים ברחבי הארץ במחיר נסיעה של 10 שקלים בלבד לכל אחד. מדובר בנסיעה הלוך ושוב כאשר הכניסה לפארק עצמו היא חינם. אף שמחירי הנסיעה עלו בשנה האחרונה באחוזים רבים, לאור עליית מחירי הדלק והתשומות, הנסיעות של 'מאוגדים' מוצעות במחיר של עשרה שקלים בלבד לנסיעה באוטובוס מרווח ומפואר, לפארק בעיקר אחרת, המתנה של כמה שעות וחזור. "המטרה שעמדה לנגד עיננו היתה לאפשר לכמה שיותר ילדים ומשפחות לצאת ואף יותר מפעם אחת, בלי לשבור תכניות חיסכון", אומרים מצוות ההפקה של 'מאוגדים'. "בהנחיית סגרה"ע הרב יחיאל וינגרטן נשמרה מסגרת מחירים ריאלית שבה כל משפחה יכולה לעמוד וליהנות ללא נקיפות מצפון. לשם כך הוגדרה מסגרת תקציבית רחבה במיוחד לכל ארוע בהתאם למספר המשתתפים בו".

השנה גם שונה מסלול האיסוף בעיר, כך שהוא יהיה קצר יותר ויכלול גם את האזורים המתחרדים. עם זאת, פיזור הנוסעים בחזור יהיה כרגיל.

אחרי הרמזים שפוזרו בנדיבות בשבוע שעבר, השבוע נחשף תוכנו של חדר הבריחה הייחודי שמוקם בעיר. הוא צפוי לסחוף המונים שיאותגרו בשאלות מן הגמרא ומהמקורות. לא נתפלא אם בדרך, בתחנה, בתור במכולת או בכל מקום אחר נשמע התנצחויות של בחורים ואברכים המעלים שביבי מידע מגמרא סוכה – שיעזרו להם לצלוח את הדרך, לאתר את הפרצה ולפצח את החידה בדרך לסוכה הנחשקת. מדובר בהפקה מושקעת במיוחד לתושבי אשדוד. אתם מוזמנים לגבש קבוצה של 10 משתתפים ומעלה של אברכים, בחורים ונערים ולהתחיל לפצח. זה לא הולך להיות קל.

במקביל הולך ומוקם פארק האתגרים ביער בן שמן - במיוחד עבור תושבי אשדוד בהפקה בלעדית ברמה גבוהה במיוחד, כולל מתקני חבלים, טיפוס ואומגה שיהיו ממוקמים כולם במקום קסום בין העצים תוך הקפדה על כללי הבטיחות כמובן.

צוות אחר יקים את פארק האטרקציות בעיר, במתחם מיוחד לתושבי אשדוד. הפארק יכלול מתקנים מלהיבים  כמו מגלשת קצף ענקית, מבוך בגודל של 120 מ"ר בליווי רובי  מים, מתחם נסיעה בקורקינטים לצד מכשולים ורמפות. הפארק יפעל בע"ה בשעות נפרדות לאמהות ולבנות ולאבות ולבנים כדי שכולם יוכלו ליהנות.

הסופר הר"ר משה גוטמן בהרצאה מרתקת, חובבי ההיסטוריה ייהנו מדבריו של הר"ר ישראל גולדווסר בנושא שלא מספיק נחקר ונחשף - יהדות הדממה בליווי מוצגים וסיפורים אותנטיים. אלו שאוהבים אתגרים והליכות ימצאו טיולים לאבות, בחורים וילדים בליווי מדריכי טיולים חסידיים, ועוד.

גם ארועים לנשים מתוכננים בעיר. כך למשל המופע של טלי אברהמי – כרטיס כניסה למופע החדש שלא נראה עדין בשום מקום בארץ, נמכר במחיר מסובסד של 45 ש"ח בלבד. המופע יוצג פעמיים, מופע אחה"צ לבנות ומופע ערב לנשים כדי שיהיה מספיק מקום לכולם.

וכמובן לא שכחנו את 'ציפורי לילה' שהפך למסורת והוא יסגור את ארועי הקיץ בערב ארוך, מושקע ומפנק.

עולם הילדים מציע מופע של יוסלה אייזנבך אהוב הילדים, כמו כן מופע רחפנים מרתק ועוד ארועים אחרים. "רק מלראות את הקטלוג התחלנו כבר לחוות את הקיץ", אמרה אם לארבעה שובבים שרק מחכים ליום בו יעלו על אוטובוס, חמושים בקרם שיזוף ויסעו לאן שהנהג יחליט – רק שיסע כבר. והיא? ממתינה בכיליון עיניים ל'ציפורי לילה', כי החופש הוא דבר מצויין, אבל עוד יותר טוב שיש לו גם סוף...

"דאגנו לפעילות לכלל תושבי העיר מסביב השעון במשך כל ימי החופשה", אומר סגרה"ע הרב יחיאל וינגרטן ל'אשדו'ד'ס', "כפי שתוכלו לראות, ישנה תעסוקה סביב השעון, בימים ובלילות. בסופו של דבר, בבין הזמנים הזה לא תרצו לעזוב את העיר ולו ליום אחד, מחשש שמא תפסידו אחת מהפעילויות"...

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה