ממעלה עמוס ועד בית שמש: כך נראה יום הבחירות של הח"כ האשדודי 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('964f8a7f-b409-46a0-b2fb-93a0fd44b66a','/dyncontent/2024/5/15/13879c00-6084-4d89-a9de-6e68a09bc68b.jpg',17876,'מכבי אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('964f8a7f-b409-46a0-b2fb-93a0fd44b66a','/dyncontent/2024/5/5/6c4209ad-6b8b-44f5-8f61-7cf3ee295255.jpg',17843,'מלמן אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

במהלך יום הבחירות 'חרש' הרב טסלר את רחבי הארץ. "סיפוק רב מהתוצאות"
 
 
 

יום הבחירות הרב טסלר. מטה ויזניץ

"עם פרסום תוצאות הבחירות הוכח כי הציבור אמר כן לגדולי ישראל, כן לתורה, כן לשבת קודש, כן לזהות היהודית בארץ ישראל, כן לכשרות, כן למסורת ישראל", כך ח"כ הר"ר יעקב טסלר בפתח דבריו בישיבת סיעת יהדות התורה לסיכום מערכת הבחירות, שנערכה בליל שלישי לאחר פרסום תוצאות המדגמים. 

"יהדות התורה שמרה על כוחה ואנו תקווה כי בתוצאה הסופית אף תתחזק במספר המנדטים. אנחנו צריכים מפלגה גדולה, חזקה ומאוחדת. ניצחנו עתה, אבל זהו נצחון במלחמה הקטנה, עכשיו אנו עומדים לפני המלחמה הגדולה ובעז"ה ננצח גם בה. במלחמה לבטל את גזירות הממשלה ההרסנית ובקידום שלל הנושאים עליהם התחייבנו לציבור, כדי לשים סוף לרמיסת הציבור החרדי ואפלייתו ועל מנת שיקבל את המגיע לו בצורה שיוויונית והוגנת". 

"ברצוני להודות, ראשית לרבונו של עולם על שלא הסיר חסדו מאיתנו והגיענו עד הנה" - פתח ח"כ טסלר". "ברצוני להודות לפעילים הרבים שהתגיייסו בכל מרצם ועשו לילות כימים להצלחת המערכה שלא כל מנת לקבל פרס ורק כדי להרבות כבוד שמים. לאלפי תושבי חו"ל שנענו לקריאתו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א והזילו מכיסם הון רב כדי לקיים דברי חכמים והגיעו במיוחד להשתתף בהצבעה. ואחרונים חביבים, כל אחד מרבע מיליון המצביעים, שהבינו את גדול השעה וטרחו את עצמם לצאת ולהצביע כהוראתם של מרנן גדולי ישראל. לכולם מגיעה ברכת יישר כוח ותודה עצומה. שלנו, שלהם היא".

"אנו יוצאים מכאן לדרך חדשה", סיים טסלר. "ואנו תקווה כי בזכות הרבים, בזכות צדיקי הדור, ובשם ה' נעשה ונצליח". 

ישיבת הסיכום חתמה ימים עמוסים של פעילות אינטנסיבית להצלחת רשימת אגודת ישראל. 

את יום הבחירות פתח ח"כ טסלר בהצבעה בקלפי במקום מגוריו באשדוד, ולאחריה בהצהרה לכלי התקשורת אמר "אחרי 506 ימים בהם השפילו ורמסו את החרדים ופגעו ביהדות, במסורת ישראל, בעניים ובחלשים, אנו יוצאים היום בס"ד להפגנה גדולה, בסיומה תוכרע עתידנו בכלל ובפרט. כולנו מאוחדים לקדש שם שמים ולשמוע בקול חכמים, בהצבעה ליהדות התורה והשבת - ג.". 

לאחר מכן, מייד לאחר תפילת שחרית, ליווה את מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליטא להצבעה בקלפי בקרית ויז'ניץ בבני ברק, כאשר הרבי שליט"א שעודד ונלחם בכל כוחו להצלחת המערכה, מבקש ללוות את ההצבעה בשירת "לעשות נחת רוח לבורא יתברך שמו..."

לאחר ההצבעה עם מרן אדש"ל המשיך ח"כ טסלר למטה המרכזי של חסידי ויז'ניץ בבני ברק שהמה ככברה עם מאות מתנדבים שהתגייסו להצלחת המערכה. לאחר מכן ביקר במרכז הבקרה של מטה המיחשוב שם קיבל סקירה ממנהל המטה הרב ישראל דרנגר, על ריכוז נתוני ההצבעה בכל קלפי מהמשקיפים הפזורים ברחבי הארץ, ואף עודד ותימרץ את המשקיפים בקלפיות השונות. 

בהמשך ביקר במטה חסידי ויזניץ באלעד ולאחר מכן,  העביר ח"כ טסלר, שהיה ממונה מטעם המפלגה על מחוז ירושלים, את היום בפעילות במטות אגודת ישראל בירושלים, בית שמש, ביתר עילית, מעלה עמוס, תל ציון, מעלה אדומים וגבעת זאב, שם עמד מקרוב אחר הפעילות למיצוי מאגר הקולות והבאה של קולות נוספים.  

בכל מקום הודה הרב טסלר למנהלי המטות על עבודתם הקשה והמאומצת למיצוי פוטנציאל ההצבעה ועל חלקם הרב בהצלחה. כן תמרץ ועודד את הפעילים וסייע בכל הנדרש בהתאם לנתונים שקיבל בשטח.

יצויין כי למרות היום הצפוף, לא וויתר ח"כ טסלר על סיור ביישובים הקטנים, מעלה עמוס, תל ציון וגבעת זאב, שם התקבל על ידי מנהלי המטות והתושבים באהדה רבה כאשר הם גם מציפים בפניו את הבעיות היומיומית איתן הם מתמודדים ומבקשים את סיועו. טסלר הבטיח לחזור ולבקר לאחר הבחירות כדי לרכז את הבעיות במטרה לפותרן.

במהלך יום הבחירות ובהתאם לנתונים שקיבל מהשטח ומחדרי הבקרה של המטות השונים, טיפל ח"כ טסלר מהחמ"ל הנייד בכל תקלה ובהתאם לצורך אף עודד בעצמו את ההצבעה. זאת בנוסף להקלטות טלפוניות ממוקדות, בהן קרא לאלו שטרם הצביעו לשמוע בקול דברי חכמים ולצאת ולהצביע ולא להמתין לרגע אחרון.

מוקדם יותר במהלך השבוע ביקר ח"כ טסלר במטות בעפולה עילית, מודיעין עילית, קרית אתא ואשדוד. וכמו כן, ניצח על עבודת המטה המיוחד שהוקם על ידי חסידי ויז'ניץ יחד עם סגן ראש עיריית בני ברק וממנהלי מטה הארגון, הר"ר יהושע מנדל, לאור קריאתו ודבריו חוצבי הלהבות של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א. במטה המיוחד שהוקם בהיכל הטישים הענק, התקשרו מאות מתנדבים בראשות בני מרנן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א לאלפי שמות שלא הצביעו בפעמים הקודמות והפצירו בהם, למען כבוד שמים לצאת ולהצביע הפעם. מדיווחי המטה ושקלול נתוני האמת עולה כי נרשמה הצלחה מרובה וכי מרבית הנמענים שהבטיחו לצאת ולהצביע כדי לקיים רצון צדיק, מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, אכן יצאו והצביעו ביום הבחירות

ח"כ הר"ר יעקב טסלר שסיים את יום הבחירות במטה אגודת ישראל באשדוד, סיכם את יום הבחירות בסיפוק ובקורת רוח ואמר כי לא התפלא מתוצאות האמת לאחר שהיה עד לאורך כל היום להתלהבות ולאש הבוערת בקרב הפעילים והמצביעים.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה