רשת 'אושר עד' בחוד החנית נגד יוקר המחיה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e935c732-d730-4fec-9221-41281e59bdc6','/dyncontent/2024/6/25/ecf9be8c-4010-4882-8186-2007a765246f.gif',18078,'רוזה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e935c732-d730-4fec-9221-41281e59bdc6','/dyncontent/2024/6/21/befc1d76-4b9c-4491-9258-292f1c18224f.gif',18072,'לאומית אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

בעלי הרשת הודיעו אתמול על הסרת מוצרי 'יוניליוור' מהמדף בשל גל הייקורים. לצרכנים הם אומרים: "ישנם אלטרנטיבות זולות יותר"
 

חניית אושר עד

לא מסתפקים בהצהרות: בניגוד לרשתות אחרות שהצהירו כי הן יפעלו להורדת יוקר המחיה ויוזילו את המוצרים, ברשת החרדית 'אושר עד' לא מסתפקים בהצהרות ושם נוקטים במעשים שאמורים להשפיע על סל הקניה של הלקוחות.

הלקוחות שהגיעו לרשת גילו השבוע מודעות שהבהירו כי מוצרי חב' 'יוניליוור' – שכידוע הודיעה על ייקור רוחבי של המוצרים שאותם היא משווקת – יורדו לעת עתה מהמדפים וזאת בשל הייקור הבלתי מוצדק, לטענתם. במקביל, מבהירים ברשת כי "ישנם מוצרים דומים שאיכותם אינה נופלת מזו של מוצרים אלו, והם נמכרים במחירים זולים יותר. נסו אותם".

יצויין כי מדובר בצעד שאינו שכיח ברשתות המזון, שבהן עד כה פעלו בחזית אחת עם היבואנים כך שכל ייקור של מחירונים השפיע לאלתר על סל הקניות של הצרכנים. ברשת 'אושר עד', לעומת זאת, החליטו לשים לכך סוף והצעד הבלתי מקובל שנקטו מכה גלים ובענף המזון מעריכים כי הוא ישפיע עתה על רשתות אחרות שיאלצו ליישר קו עם היוזמה, ולשתף פעולה עם הצרכנים ולא עם היבואנים.

"ברשת 'אושר עד' לקחו סיכון", אומר לנו בכיר בתחום המזון, "ושם יוצאים לעימות חזיתי מול חברה שיש לה המון שטחי מדף ברשתות המזון, כשהמשמעות היא שיתכן והרשת לא תקבל מוצרים למכירה. אך ב'אושר עד' כבר הוכיחו לא פעם כי הם יודעים לקרוא היטב מפה, ושם כנראה נערכו זה מכבר עם יבוא מקביל שעשוי להשפיע על המחירים. מה שברור, שאנו עדים למלחמת כוחות, כשאם 'אושר עד' יצאו וידם על העליונה – רק הצרכנים ירוויחו מכך".

רשת 'אושר עד' נחשבת היום לרשת השלישית  בגודלה בארץ (אחרי 'שורפסל' ורמי לוי) ולה סניפים רבים ברחבי הארץ.

הרשת, יש להזכיר, החלה את דרכה בחנות בודדת שאותה ניהלו מי שהיום בעלי הרשת, אריה בוים ואברהם משה מרגלית, שניהם תושבי אשדוד בעבר שהקימו את החנות הראשונה שפעלה בקראוון ברח' מהללאל. מאותה חנות פרצה לה הרשת, שהיום המחזור שלה נאמד בארבעה מיליארד ש"ח והיא נחשבת לאחת מרשתות המזון המצליחות ביותר בארץ, בעיקר בזכות ניהול יעיל, מטה "רזה" והבנה מצויינת של השוק.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('4fe42a67-e54f-4a33-9c80-7195c77137c5','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50819,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה