הסדר פשרה: הולמס פלייס תפצה לקוחות שנפגעו מהעלאת תעריפים
24.09.25 / 20:26
הרשת הואשמה בהפרת חוק הגנת הצרכן על ידי העלאת תעריפים ללא הודעה מוקדמת • לקוחות יוכלו לבחור הטבה של 400 ש"ח או החזר של 95 ש"ח
לקוחות רשת הולמס פלייס יקבלו פיצוי בעקבות הסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד הרשת. הלקוחות, ביניהם גם לקוחות מאשדוד, קיבלו הודעה לפיה "בהתאם להסדר פשרה בתביעה ייצוגית ובכפוף לתנאיו מגיע לך לקבל הטבה מקבוצת הולמס פלייס".
בתביעה הייצוגית נטען כי הולמס פלייס הפרה את חוק הגנת הצרכן בכך שלא שלחה ללקוחותיה את ההודעות החובה על פי חוק לקראת סיום התקופה בה נגבו מהם דמי מינוי מוזלים, והעלתה את התעריפים ללא הודעה מוקדמת. בנוסף נטען כי על הרשת לפצות את חברי הקבוצה על ההפרש בין דמי המינוי המוגדלים לבין המחיר הנמוך שנקבע בתקופת המבצע.
לאחר משא ומתן בין הצדדים הושג הסכם לפיו החברה תעמוד מעתה בהוראות הדין ותשלח הודעה והתרעות טרם העלאת מחירים. הלקוחות הזכאים להטבות הם כל אלה שהתקשרו עם החברה בין הראשון בינואר 2016 ל-31 במרץ 2023 בעסקה לתקופה קצובה, במהלכה ניתן להם מחיר נמוך או הטבה לתקופה מוגבלת, ולאחריה הרשת העלתה להם את המחיר מבלי לעמוד בהוראות חוק הגנת הצרכן.
במסגרת הפיצוי יוכלו הלקוחות לבחור בין הטבה בשווי עד 400 שקלים או החזר כספי בשווי 95 שקלים שניתן להעביר לחבר או חברה. תוקף לבחירת ההטבות יימשך עד 24 בספטמבר 2026, ותוקף למימוש ההטבה הוא 12 חודשים מיום הבחירה.
המקרה מצטרף לסדרת תביעות ייצוגיות נגד חברות כושר וספורט בנושא שקיפות בתמחור והודעה מוקדמת ללקוחות על שינויים בתנאים.
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]
