הלווייתו של ההרוג בתאונה קטלנית בארה"ב תיערך היום ביבנה
עומרי מועלם, הישראלי שנהרג בתאונה הקטלנית בארה"ב השבוע, יובא מחר למנוחת עולמים בבית העלמין בצופיה סמוך ליבנה. מועלם ז"ל, לשעבר תושב אשדוד, נהרג ביחד עם חברו יניר רוחם ז"ל, בתאונה עצמית במליבו ארה"ב

עומרי מועלם, הישראלי שנהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית במליבו ארה"ב, יובא מחר אחר הצוהריים למנוחת עולמים בבית העלמין צופיה ביבנה.
בני משפחתו מתגוררים בישוב בן זכאי, ועל פי בקשת המשפחה, הוא יובא למנוחות בסמוך אליהם.
מועלם ז"ל, אשדודי לשעבר שהתגורר בשנים האחרונות בארה"ב, מצא את מותו ביחד עם חברו יניר רוחם מרמלה, בעת שנסעו ברכבם ומסיבה שעדיין נחקרת על ידי הרשויות בארה"ב הברית, איבדו שליטה על הרכב.
כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים.
עם קבלת הדיווח על האסון, החלה היחידה הבינלאומית של זק”א לפעול מול הרשויות בארצות הברית, בשיתוף משרד החוץ ובני משפחות ההרוגים, לצורך השלמת הליכי הזיהוי, התיעוד ושחרור הגופות לקבורה בישראל.
שחרור הגופות התאפשר, בין היתר, בזכות פעילותו של יוסי לנדאו, קמב”ץ זק”א מרחב לכיש ומתנדב היחידה הבינלאומית, שפעל יחד עם משרד החוץ מול הרשויות בארצות הברית להשלמת ההליכים במהירות האפשרית.
הלוויתו של עומרי מועלם ז"ל תערך היום בשעה 16:00 בבית העלמין צופיה ביבנה. המשפחה תשב שבעה ברחוב גדוד רותם 170 במושב גבעתי
יהי זכרו ברוך

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]
