הלווייתו של ההרוג בתאונה קטלנית בארה"ב תיערך היום ביבנה

$(function(){setImageBanner('fc464cfc-78e0-41e6-8de3-8d92a137865d','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,false,50817,'Image','');})

עומרי מועלם, הישראלי שנהרג בתאונה הקטלנית בארה"ב השבוע, יובא מחר למנוחת עולמים בבית העלמין בצופיה סמוך ליבנה. מועלם ז"ל, לשעבר תושב אשדוד, נהרג ביחד עם חברו יניר רוחם ז"ל, בתאונה עצמית במליבו ארה"ב

נר נשמה - ארכיון האתר

עומרי מועלם, הישראלי שנהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית במליבו ארה"ב, יובא מחר אחר הצוהריים למנוחת עולמים בבית העלמין צופיה ביבנה.

בני משפחתו מתגוררים בישוב בן זכאי, ועל פי בקשת המשפחה, הוא יובא למנוחות בסמוך אליהם. 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4590fb4f-1c96-4330-9c4f-f4dc9c9ee0aa','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',510,80,true,50818,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4590fb4f-1c96-4330-9c4f-f4dc9c9ee0aa','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',510,80,true,50818,'Image','');},15]]);})

מועלם ז"ל, אשדודי לשעבר שהתגורר בשנים האחרונות בארה"ב, מצא את מותו ביחד עם חברו יניר רוחם מרמלה, בעת שנסעו ברכבם ומסיבה שעדיין נחקרת על ידי הרשויות בארה"ב הברית, איבדו שליטה על הרכב.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים.

עם קבלת הדיווח על האסון, החלה היחידה הבינלאומית של זק”א לפעול מול הרשויות בארצות הברית, בשיתוף משרד החוץ ובני משפחות ההרוגים, לצורך השלמת הליכי הזיהוי, התיעוד ושחרור הגופות לקבורה בישראל.

שחרור הגופות התאפשר, בין היתר, בזכות פעילותו של יוסי לנדאו, קמב”ץ זק”א מרחב לכיש ומתנדב היחידה הבינלאומית, שפעל יחד עם משרד החוץ מול הרשויות בארצות הברית להשלמת ההליכים במהירות האפשרית.

הלוויתו של עומרי מועלם ז"ל תערך היום בשעה 16:00 בבית העלמין צופיה ביבנה. המשפחה תשב שבעה ברחוב גדוד רותם 170 במושב גבעתי

יהי זכרו ברוך

מודעת האבל

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f50de9d2-73f3-46d3-9065-001b695ff93d','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f50de9d2-73f3-46d3-9065-001b695ff93d','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f50de9d2-73f3-46d3-9065-001b695ff93d','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה