חצי שעה באשדוד: שני ילדים נפצעו בינוני בשתי תאונות באותו הרחוב

$(function(){setImageBanner('3f6fc19c-18b1-4ff9-a709-f8b4501b159c','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,false,50817,'Image','');})

רצף אירועים חריג אחר הצהריים בעיר: נערה כבת 15 נפגעה מרכב פרטי בעת שחצתה את הכביש בשדרות יצחק הנשיא. כעבור זמן קצר ובמרחק מאות מטרים בלבד משם, נפצע ילד כבן 8-9 מפגיעת קורקינט. השניים פונו לחדר הטראומה באסותא עם חבלות ראש

צילום: מד״א הצלה דרום

אחר צהריים מבהיל באשדוד: בתוך כחצי שעה בלבד, התרחשו היום (ראשון) שתי תאונות דרכים שונות עם נפגעים לאורך שדרות יצחק הנשיא בעיר. בשני המקרים נפגעו צעירים באורח בינוני והזדקקו לפינוי דחוף לבית החולים.

האירוע הראשון התרחש בשדרות יצחק הנשיא פינת רחוב האדמו"ר מפיטסבורג. נערה כבת 15 שחצתה את הכביש נפגעה מרכב פרטי חולף. כונני תגובה מהירה של "הצלה דרום", אליעזר פדווא ורפאל אוקנין, שהגיעו ראשונים לזירה, סיפרו כי מצאו את הנערה שרועה על הכביש כשהיא בהכרה מלאה אך סובלת מחבלת ראש משמעותית. יחד עם חובשים של איחוד הצלה ומד"א, הוענק לה טיפול רפואי מציל חיים והיא פונתה באמבולנס לחדר הטראומה במרכז הרפואי אסותא בעיר, כשמצבה מוגדר בינוני ויציב.

זמן קצר לאחר מכן, ובמרחק של מאות מטרים בלבד מזירת התאונה הראשונה, התקבל דיווח נוסף על תאונה קשה – הפעם בצומת שדרות בני ברית ויצחק הנשיא.

באירוע זה נפגע ילד (בסביבות גיל 8-9) שרכב על אופניו, לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רוכב קורקינט. כונני הצלה דרום, ישראל ג'יאן ודוד אלמליח, שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול ראשוני על המדרכה כשהוא סובל מחבלת ראש בהכרה מלאה. חובשי איחוד הצלה שהשתתפו בפעולות ההחייאה והטיפול פינו גם אותו לחדר הטראומה באסותא, כשמצבו מוגדר בינוני.

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות שני האירועים החריגים שהתרחשו בסמיכות זמנים ומקומות כה קרובה.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9c6c6893-9406-43db-aebc-788d72db377b','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9c6c6893-9406-43db-aebc-788d72db377b','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9c6c6893-9406-43db-aebc-788d72db377b','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה