ההסתדרות בקמפיין: "מפסיקים להיות פראיירים"
01.08.22 / 04:47
ההסתדרות פרסמה הודעה למאות אלפי חבריה ובה דף הנחיות שמסביר מה המותגים שהתייקרו וכיצד ניתן לבחור תחליפים כדי להוזיל את סל הקניות. בימים הקרובים יתפרשו נציגי ההסתדרות במרכזי הקניות ברחבי הארץ ויחלקו לקהל חומר הסברה: "נשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותנו על מנת לבלום את יוקר המחיה ולהחזיר את המחירים לרמה סבירה" - אמר בר-דוד
בהמשך להודעת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מאתמול בנוגע לחרם צרכנים על חברות הענק שלוקחות חלק בהעלאת מחירי מוצרים, פרסמה אתמול ההסתדרות דף הנחיות לציבור שמסביר מה הם המותגים שהתייקרו, וקריאה לצרוך מוצרים חלופיים שמחיריהם נותרו ללא שינוי.
ההודעה היא נשלחה לכ-800 אלף חברי ההסתדרות במיילים ובמסרונים. המהלך מגיע כחלק מקמפיין תקשורתי תחת הכותרת "מפסיקים להיות פראיירים. קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", שמטרתו להבהיר לציבור שלכל אחד ואחת יש את הכוח להשפיע על הורדת יוקר המחיה בדמות רכישה של תחליפים זולים יותר למוצרים שהתייקרו.
בנוסף לכך, בימים הקרובים ייצאו אנשי ההסתדרות אל מרכזי הקניות ברחבי הארץ ואל הסופרמרקטים, שם יחלקו חומרי הסברה לקהל הרחב – כיצד אפשר להוזיל את סל הקניות.
"הרוח הגבית, אותה אני מקבל מרבים מאזרחי ישראל, רק מחזקת אותי ואת המהלך שאותו אני מוביל. ההסתדרות תשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת לבלום את יוקר המחיה ולהחזיר את המחירים לרמה סבירה", כך סיכם יו"ר ההסתדרות.
מההסתדרות נמסר: ההסתדרות תמשיך ותעדכן בנוגע לפעולות במסגרת המהלך לבלימת יוקר המחיה בישראל.
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]