לקוחות 'סלקום' ברובע ז' סובלים מבעיות קליטה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3aad3902-4322-47a6-82f1-7b031c4c1d30','/dyncontent/2024/6/25/ecf9be8c-4010-4882-8186-2007a765246f.gif',18078,'רוזה אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3aad3902-4322-47a6-82f1-7b031c4c1d30','/dyncontent/2024/6/21/befc1d76-4b9c-4491-9258-292f1c18224f.gif',18072,'לאומית אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

פניות רבות שהגיעו למערכת באמצעות 'המייל האדום' גילו כי לקוחות 'סלקום' ברובע ז' סובלים מבעיות קליטה קשות * 'סלקום' ל'אשדודס': "היו עבודות לשיפור הכיסוי בין התאריכים 3-6.9. כעת הכל אמור להיות תקין"

אנטנה סלולרית

ברובע ז' לא קולטים? פניות רבות שהגיעו למערכת באמצעות 'המייל האדום' גילו כי לקוחות 'סלקום' ברובע ז' סובלים מבעיות קליטה קשות.

"הרמה של הקליטה בטלפון ירדה פלאים", טענו לקוחות, "השיחות מתנתקות וגם אלו שאנו מצליחים לשוחח סובלים מקשיים"

האמנם?

פנינו ל'סלקום', כשיאמר לזכותה של החברה כי קיבלנו מענה מיידי, ממנו עולה כי אכן הפניות לא באות בחלל ריק. עם זאת, הבעיה נפתרה, - ככל הנראה בשל הצבת האנטנה במרומי בניין 'ישועת חיים' – ועתה נהנים הלקוחות מקליטה תקינה.

הרי תגובת החברה:

"בבדיקה לגבי רובע ז' באשדוד, היו עבודות לשיפור הכיסוי בין התאריכים 3-6.9. כעת הכל אמור להיות תקין ולא מתקבלות אינדיקציות לתקלה באזור. ייתכן והתלונות התקבלו בזמן העבודות שבוצעו. אם יש עדין תלונות נשמח לשמוע ולטפל".

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('dd52ffcd-7fd8-4961-82ce-bc9bc5087bee','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50819,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה