דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים; 12 נעצרו בחשד לשוחד ומרמה (וידאו)

$(function(){setImageBanner('58085f1e-ddbe-44f9-aeb4-5f9cb036f49d','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,false,50817,'Image','');})

בלשים, שוטרי תנועה ולוחמי מג"ב, בליווי מסוקים מהאוויר, פשטו במקביל על מכון רישוי מוכר בעיר ועל בתיהם של הבעלים והמפעילים. הפשיטה התבצעה במסגרת מבצע האכיפה הארצי 'דרך בטוחה', לאחר שהצטברו ראיות רבות נגד המעורבים

חקירה סמויה וממושכת של היחידה המרכזית באגף התנועה הפכה הבוקר (שני) לגלויה, בגל מעצרים דרמטי שזעזע את העיר אשדוד.

בלשים, שוטרי תנועה ולוחמי מג"ב, בליווי מסוקים מהאוויר, פשטו במקביל על מכון רישוי מוכר בעיר ועל בתיהם של הבעלים והמפעילים. הפשיטה התבצעה במסגרת מבצע האכיפה הארצי "דרך בטוחה", לאחר שהצטברו ראיות רבות נגד המעורבים.

על פי החשד, מנהלי ומפעילי המכון ניהלו רשת משומנת שאישרה את תקינותם של עשרות רבות של כלי רכב פגומים שאינם עומדים בדרישות החוק, הכל תמורת קבלת שוחד ובצע כסף. במהלך החודשים האחרונים תיעדו חוקרי המשטרה עשרות מקרים שבהם בעלי רכבים "קנו" את אישור הבטיחות השנתי שלהם (טסט) ללא בדיקה ממשית, ובכך העלו לפח פצצות מתקתקות ומסוכנות על כבישי ישראל.

במהלך הפעילות המורכבת נעצרו 12 חשודים, תושבי גזרת לכיש, והם הובאו לחקירה אינטנסיבית במשרדי ימ"ר אגף התנועה. החשדות המיוחסים להם חמורים במיוחד וכוללים קבלת שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות הלבנת הון, השמטת הכנסות במזיד וסיכון בטיחותי של נוסעים. במשטרה מבהירים כי מדובר רק בתחילתו של גל המעצרים, וכי בהמשך החקירה צפויים לעכב לחקירה עשרות בעלי רכבים נוספים ששילמו שוחד כדי להעביר את רכבם.

במבצע המורכב לקחו חלק כוחות רבים, בהם משטרת התנועה הארצית, סיירת האופנועים, יחידת רכב כבד, מחוז דרום ומשרד התחבורה. באגף התנועה הדגישו כי יפעלו ביד קשה ובכל האמצעים נגד כלי רכב המהווים סכנה מיידית לציבור, וימצו את הדין עם מי שמסכן חיי אדם עבור כסף. כלל העצורים יובאו בקרוב לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7b44ea77-0c1f-4f83-81fe-372883caffb9','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7b44ea77-0c1f-4f83-81fe-372883caffb9','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7b44ea77-0c1f-4f83-81fe-372883caffb9','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה