ב'סטאר' אשדוד: תינוקת ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי המתנדבים • צפו🎥

$(function(){setImageBanner('9a119abb-5836-47f0-9a35-288f2b350e86','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,false,50817,'Image','');})

תינוקת חולצה לאחר שנלכדה ברכב במתחם סטאר. "בני המשפחה הודו גם על הרגעתם מהלחץ הרב בו הם שהו"

היום (שני) בשעה 19:27, קיבל מוקדן ידידים - ירמיהו ליכט, קריאה אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני בני משפחתה ועוברי אורח, בחניית מתחם סטאר סנטר באשדוד.

עופר פרנסא - מנהל סניף יבנה, מאיר אדרי - אחראי לוגיסטיקה אשדוד, יחד עם מאיר אבוקרט, נתנאל פרץ, כתריאל דנוך ורפאל שווץ - מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('55947935-cc44-4376-a6cd-4748567be31c','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',510,80,true,50818,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('55947935-cc44-4376-a6cd-4748567be31c','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',510,80,true,50818,'Image','');},15]]);})

נתנאל מספר: "ישבתי לאכול כשלפתע קיבלתי את קריאת החירום. מבירור מהיר עלה שהאירוע ממש בקרבתי. יצאתי מיד למקום. עם הגעתי התחלתי בפעולות פתיחת הרכב, כשבמקביל הצטרפו אלי מתנדבים נוספים. בכוחות משותפים באמצעות ערכת הפתיחה הייעודית פתחנו את דלתות הרכב ללא גרימת נזק. בני המשפחה והנוכחים במקום הודו לנו על מהירות ההגעה ומקצועיות החילוץ וכן על כך שהרגענו אותם מהלחץ הרב בו הם שהו. זאת זכות גדולה וסיפוק עצום לסיים אירוע כשהתינוקת חוזרת לידי בני המשפחה בשלום."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e88b2115-de95-4e7d-9edc-f1ebb59ef045','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e88b2115-de95-4e7d-9edc-f1ebb59ef045','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e88b2115-de95-4e7d-9edc-f1ebb59ef045','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה