|
בשל עבודות: רמפת העליה לכביש 41 תיחסם השבוע
$(function(){setImageBanner('acdd8f71-74a7-4f75-b24f-9a501fe1d7b6','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,false,50817,'Image','');})
חברת נתיבי ישראל מודיעה: רמפת העליה מכביש 42 לכביש 41 תיחסם השבוע בימים שני עד רביעי
עבודות ריבוד על רמפת העליה מכביש 42 לכביש 41: חברת נתיבי ישראל מודיעה כי השבוע, בימים שני עד רביעי, בין התאריכים 22-24/07/2024, החל מהשעה 23:00 ועד השעה 05:00 למחרת, תחסם לתנועה רמפת העלייה מכביש 42 לכביש 41 למזרח. מטרת החסימה היא ביצוע ריבודים ולפיכך בימי העבודה לא תתאפשר הנסיעה לכיוון ירושלים/באר שבע והתנועה תכוון ע"י פקחים.
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0d31a2b1-3dd4-491e-a7ac-ca4a23d15f10','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',510,80,true,50818,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0d31a2b1-3dd4-491e-a7ac-ca4a23d15f10','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',510,80,true,50818,'Image','');},15]]);}) מהחברה נמסר כי "בימים אלה ייתכנו עומסי תנועה, אנא היערכותכם בהתאם ובחרו לכם דרכים חלופיות".
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('698c442a-3b20-40ca-b96e-b2eff1c50c40','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('698c442a-3b20-40ca-b96e-b2eff1c50c40','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('698c442a-3b20-40ca-b96e-b2eff1c50c40','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|