23.12.24 / 20:21
תושבת ירושלים הנפיקה תעודת זהות חדשה, אך היא מעולם לא הגיעה אל היעד. במוקדי משרד הפנים לא ידעו לתת מענה | הסוף הטוב: פניה ל'אשדודס' הביאה לאיתור מיידי תוך פחות משעה
התעודה האבודה אותרה תוך שעה: גב' א', תושבת ירושלים, התמודדה עם בעיה שנראתה בלתי פתירה. היא הנפיקה תעודת זהות ברשות האוכלוסין, כאשר התעודה אמורה היתה להגיע אליה הביתה תוך שבועיים שלושה.
בפועל, התעודה המיוחלת לא הגיעה.
מאחר ומדובר בסטודנטית שנדרשה להציג את תעודת הזהות במקום הלימודים, היעדרה של התעודה יצר עבורה קושי רב. היא פנתה שוב ושוב למוקד השירות הטלפוני של משרד הפנים, אך שם לא ידעו לסייע לה מלבד לומר לה שהתעודה נשלחה וכי 'היא בדרך'...
"אני חסרת אונים" כתבה לנו הגב' א', שפנתה ל'אשדודס' באמצעות 'המייל האדום'. "אני זקוקה באופן נואש לתעודה, אך במשרד הפנים לא יודעים לומר לי האם היא הונפקה, היכן היא, או שעלי להנפיק חדשה".
פנינו למשרד הפנים, כשיאמר לזכותם כי תוך פחות משעה נמצא המענה.
בתגובת המשרד שהועברה אלינו - כאמור תוך שעה מרגע הפניה (צל"ש!) נכתב כי "התעודה נשלחה אל הלקוחה בדואר, אך מאחר ולא היתה בבית היא הוחזרה ללשכה. התעודה מחכה לה כרגע בלשכת רישום האוכלוסין ברח' שלומציון במלכה בירושלים. באפשרותה להגיע ולאסוף את התעודה בלי צורך בהזמנת תור".
מענה יעיל ומהיר. רק חבל שהוא לא ניתן באמצעות מוקד השירות הטלפוני ומשכך היה צורך לערב את 'אשדודס'...
תושבי אשדוד!
חוויתם שירות מתסכל מקופת החולים, מחברה או מגוף פרטי או ממשלתי?
אנו כאן כדי לעזור לכם!
העבירו את הפרטים בצירוף מסמכים באמצעות המייל האדום, ואנו נשמח לסייע.
מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]