המורה (והמאייר) הוותיק מציג: תפילת התלמיד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8c5533a9-46d3-48fd-9f89-af855e818738','/dyncontent/2026/5/20/257c70a7-239e-4442-bff2-96507c838437.jpg',21225,'סנדרט של יוקרה. גני החידא',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8c5533a9-46d3-48fd-9f89-af855e818738','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50857,'Image','');},15]]);})

עם תחילת ה'זמן': המאייר והמחנך האשדודי, מוטי חאמי, מציג את תפילת התלמיד

תפילת התלמיד. מוטי חאמי

ריבונו של עולם מלך מלך המלכים
בקשה לי אלך מלכי, אני מתחנן אליך לשנת הלימודים הבעל"ט תשפ"ה.

★תזכה אותי ללמוד מתוך שמחה.

★בלי לחץ מהמורים/מההורים.

★פתח לי את מעיינות החכמה ללמוד- ולהשכיל.

★להבין דבר מתוך דבר.

★שאהיה מקובל בחברה ולא דחוי חלילה.

★שאשב ליד חבר טוב בכיתה.

★שהמורים יסבירו לי פנים ויסבירו היטב את חומר הלימודים.

★לא רוצה מורים קפדנים וגם לא וותרנים.

★שלא יהיו מלחמות שיפריעו לי ברצף הלמידה ובהקשבה בכיתה .

★שלא אצטרך ללמוד בזום.

★שהמורים והמורות לא ישבתו בגלל המשכורות או כל מיני סיבות.

★שאנשי הצפון יחזרו לביתם והטיולים שלנו יתקיימו ולא ידחו לעולם.

★שלא יהיו עוד הפגנות  בין שמאל לימין בין דתי לחלוני שישבשו את הלימודים.

★שלא יחסר לי כלום בקלמר ובילקוט

★שסנדוויץ תמיד יהיה מצוי אצלי בילקוט ולא יחסר אפילו בטעות.

מוטי חאמי

$(function(){setImageBanner('fbd8c84d-5513-4b66-b056-203e5602f447','/dyncontent/2026/5/14/e7a3ad11-eda4-4821-b5c5-517e2991066a.jpg',18520,'הזדמנות בנמל אשדוד',510,80,false,50858,'Image','');})

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3e95dfc6-0402-4825-9bb2-f89355177a0b','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50859,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3e95dfc6-0402-4825-9bb2-f89355177a0b','/dyncontent/2026/5/14/e7a3ad11-eda4-4821-b5c5-517e2991066a.jpg',18520,'הזדמנות בנמל אשדוד',525,78,true,50859,'Image','');},15]]);})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה