|
בפגיה באסותא: 240 לבבות צהובים כהזדהות עם החטופים (וידאו)
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('116ebfeb-a3c1-4dcb-ae8c-dcf2fcf20fd5','/dyncontent/2026/5/20/257c70a7-239e-4442-bff2-96507c838437.jpg',21225,'סנדרט של יוקרה. גני החידא',525,78,true,50857,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('116ebfeb-a3c1-4dcb-ae8c-dcf2fcf20fd5','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50857,'Image','');},15]]);})
46 יום לאחר שחטופינו נלקחו לעזה, היום נתלו בפגיה בבית החולים אסותא אשדוד 240 לבבות צהובים, לאות הזדהות עם החטופים.
46 יום לאחר שחטופינו נלקחו לעזה, היום נתלו בפגיה בבית החולים אסותא אשדוד 240 לבבות צהובים, לאות הזדהות עם החטופים. "הלבבות שלנו איתם בכל רגע! אמן ויחזרו כולם במהרה בריאים ושלמים", נמסר מאסותא.
$(function(){setImageBanner('77bad50f-4d89-4df0-aadc-267f054f78f0','/dyncontent/2026/5/14/e7a3ad11-eda4-4821-b5c5-517e2991066a.jpg',18520,'הזדמנות בנמל אשדוד',510,80,false,50858,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4fbd1c55-4ce5-4b14-9757-ea4d6fac6b43','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50859,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4fbd1c55-4ce5-4b14-9757-ea4d6fac6b43','/dyncontent/2026/5/14/e7a3ad11-eda4-4821-b5c5-517e2991066a.jpg',18520,'הזדמנות בנמל אשדוד',525,78,true,50859,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|