קריסה? ב'דן בדרום' מבהירים: התחבורה זכתה לתיגבור משמעותי בפורים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('31f54f60-8494-4105-9b19-513dcc6cbbac','/dyncontent/2024/7/26/c32a694d-49e1-4816-9591-00e935612c22.gif',18226,'פרויקט אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('31f54f60-8494-4105-9b19-513dcc6cbbac','/dyncontent/2024/7/7/fb1ae825-9e7d-45b4-beb8-2b5958a9c1e2.jpg',18120,'כללית אייטם כתבה ',525,78,true,50817,'Image','');},15]]);})

בעוד לקוחות דיווחו על קריסה שאירעה עם צאת הפורים, בחברת 'דן בדרום' מבהירים כי הקו לירושלים זכה לתיגבור משמעותי של 200 אוטובוסים

תיגבור משמעותי בתחנות. דן בדרום

קריסה? תלוי את מי שואלים: בעוד למערכת פנו אתמול (ב) המוני נוסעים שדיווחו כי נתקעו בירושלים למשך שעות וזאת בהיעדר אוטובוסים, בחב' 'דן בדרום', מפעילת קו 450 לירושלים, מבהירים כי השירות דווקא תוגבר וכי לא נרשמו עומסים כתוצאה מכך.

בחברה הבהירו כי "200 נהגים ואוטובוסים מחברת דן בדרום השתתפו במבצע להסעת נוסעים מאשדוד לירושלים בשושן פורים. נהגי החברה ביצעו כ-490 נסיעות בשיטת ״מלא וסע״ עד לשעות הלילה המאוחרות".

בהודעה מיוחדת שפירסמה החברה עם צאת הפורים נאמר כי "משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית הודיעו בשבוע שעבר על הרחבת שירות התחבורה הציבורית לרגל חג פורים ובה הייתה היערכות מיוחדת של דן בדרום לפורים הכללה כ-200 אוטובוסים בקווי אשדוד ירושליםמנכ״ל החברה מיכה קופילובסקי, עובדי המטה, מנהלי הסניפים, פקחים וסדרנים גויסו למבצע בכדי להבטיח רציפות של התחבורה הציבורית על פני כל שעות היממה".

עוד נאמר בהודעת החברה כי "החברה נערכה להסעת כ-11 אלף נוסעים, מרביתן משפחות עם ילדים שהגיעו מחופשים לחגוג את פורים בירושלים

"בפרסומיה המליצה החברה מהנוסעים להקדים את שעת היציאה והחזרה בשל העומסים הצפויים בירושלים ונראה כי הציבור אימץ את ההמלצה.  בנוסף, תוגבר המוקד הטלפוני של דן בדרום וניתן מענה מהיר ומקצועי לכלל הנוסעים שביקשו לקבל מידע".

לסיום מבהירים בחברה כי "החברה זכתה לשבחים מהנוסעים הרבים שגדשו את התחנות באשדוד וירושלים, על הארגון והתפעול". לגבי הסיפא הזו לא בטוח שכל הנוסעים יסכימו עם הקביעה, אם כי ברור שבחברה גילו נכונות לעמוד ביעד, ואף נעשו מאמצים לשם כך. 

בכל מקרה, מנכ״ל דן בדרום  מיכה קופילובסקי, מסכם בסיפוק את האתגר בו עמדה בחברה בפורים, שנחשב ללא ספק ליום שבו החברה נדרשת להימתח עד לקצה בכדי לספק את השירות. ״אשכול אשדוד ירושלים הועבר לאחריות החברה לפני פחות משלושה חודשים ואנו עומדים בכל היעדים״, אמר והוסיף כי  ״כל יום מציב לנו אתגר חדש ואנו שואפים להשתפר ולהצטיין לרווחת הנוסעים״.

האם גם אתם, הנוסעים, סבורים שהחברה עמדה ביעד? נשמח למשוב, כמובן באמצעות 'המייל האדום'.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('b79fa7c3-29f7-475b-84bf-64597a3d70e8','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50819,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה