נהגים, שימו לב: עבודות לילה במחלף אשדוד; הגבלות תנועה בכבישים 42 ו-7

$(function(){setImageBanner('ca996893-e353-4e93-8b27-d69122c8147a','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,false,50817,'Image','');})

נתיבי ישראל הודיעה כי במסגרת פרויקט מחלף אשדוד יבוצעו עבודות קרצוף וריבוד בלילות ראשון עד רביעי, בין התאריכים 31.5 ל-3.6, בין השעות 23:00 ל-05:00

צילום: עירית אשדוד

נתיבי ישראל הודיעה כי במסגרת פרויקט מחלף אשדוד יבוצעו עבודות קרצוף וריבוד בלילות ראשון עד רביעי, בין התאריכים 31.5 ל-3.6, בין השעות 23:00 ל-05:00.

במהלך העבודות לא תתאפשר היציאה מכביש 42 לכיוון צפון לכביש 7 לכיוון מזרח. צפויים עומסי תנועה, והתנועה תכוון על ידי פקחים.

נהגים המעוניינים להגיע למחלף בית רבן מתבקשים להמשיך בכביש 42 צפונה, לצאת בצומת בן זכאי לכביש 4102 ומשם להמשיך למחלף.

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cfb4c10f-df46-41f6-ab0d-716600361c63','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',510,80,true,50818,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cfb4c10f-df46-41f6-ab0d-716600361c63','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',510,80,true,50818,'Image','');},15]]);})

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('72a54ac4-ed99-4ae5-89c3-f8cf04bb2b66','/dyncontent/2026/6/8/60eabe52-0738-4149-8ee0-d09f10f7fc5b.jpg',21289,'אשדודים תנו חיוך!',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('72a54ac4-ed99-4ae5-89c3-f8cf04bb2b66','/dyncontent/2025/3/2/13e47c18-b32c-4e9b-94ab-ae2a1dc9e8e5.jpg',19152,'האשדודים כבר יודעים. אין כמו פיצה בורו פארק',525,78,true,50819,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('72a54ac4-ed99-4ae5-89c3-f8cf04bb2b66','/dyncontent/2026/5/7/569d1d2e-60b9-4a9c-a372-106028b0c3a0.jpg',21050,'עוד שירות של העיריה',525,78,true,50819,'Image','');},15]]);})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה