מסע הגר"נ אלתר לאירופה: שורת ארועים וכנסים לכבוד בן האדמו"ר



נמשך מסעו רב הרושם של בנו מאשדוד של האדמו"ר מגור, הרה"ג ר' נחמיה אלתר, לאירופה. השבוע התקיימו שורה של כינוסים בחסידות גור לכבודו של האורח שסייר במוסדות ועמד על חות קביעת עתים לתורה. בהמשך צפוי הגר"נ להמשיך לארה"ב

מסע הרב נחמיה אלתר לאירופה. פרסום לפי תיקון 27 א לחוק ז"י

מסע הגר"נ אלתר לאירופה: לאחר שבשבוע שעבר נערך 'דינר' מיוחד לטובת איחוד מוסדות גור בראשותו של האורח, בנו האשדודי של האדמו"ר מגור שליט"א, הלא הוא הגאון רבי נחמיה אלתר שליט"א, נמשך המסע ועמו שורה של כינוסים תורניים הנערכים לכבודו של האורח החשוה. 

ביום שני בערב נערך המעמד גדול 'כולנו יודעים את התורה' לכבודה של תורה בשילוב מבחן פומבי על אלפי דפי גמרא. במעמד שנערך  בהיכל הישיבה הגדולה לב שמחה לונדון השתתף הבוחן הרה"ג רבי מאיר ליברמן שליט"א מראשי כוללי חדוותא שהגיע במיוחד מארץ הקודש לבחון את הבחורים שהפליאו בידיעותיהם. נשאו דברים במעמד האורח הדגול שליט"א, הרה"ג רבי יעקב מאיר רוזנבוים שליט"א ראש הישיבה, הרב מאיר מרגליות מנהל תכנית הלימודים.

 ביום שלישי נערך כינוס לבחורי המתיבתא עם מנהלי המתיבתא הרב ישראל פילער והרב אפרים צויבל. לאחר מכן נערך סיור בכל כיתות התלמוד תורה השוכן כיום בשתי סניפים.  אל הסיור התלוו המנהלים הרב דוד פילער הרב יחיאל יהושע אסתרזון והמשגיח הרב ישראל מאיר ליברמעאן והרב ישראל ליברמן מהנהלת החיידר. 

 בכולל חדוותא לעמלים לפרנסתם נערך מעמד מיוחד לרגל תחילת לימוד המוסר כלימוד קבוע פעמיים בשבוע כאשר  רבי נחמיה שליט"א התחיל בלימוד שער יראת שמים בספר אורחות צדיקים והרחיב על חשיבות לימוד המוסר ובפרט לאחר הדברים שנשלחו במיוחד לציבור חסידי גור בלונדון. מנהל הכולל הרב יוסף שוורץ הביא ספרי מוסר חדשים לכל הלומדים והודיע על הזמנים שנקבעו ללימוד המוסר.

בשבוע הבא צפוי הגר"נ להמשיך לארה"ב, שם יכובד, בין היתר, בהדלקה המרכזית של חסידי גור בבורו פארק ביום ל"ג בעומר.

מעוניינים להגיב? לדווח ? צרו איתנו קשר במייל -[email protected]


$(function(){setImageBanner('f3d97f7f-ae15-4cfe-93ae-f1a7d625f90b','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18030,'שפע אייטם כתבה ',525,78,false,50859,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה